З 1 грудня 2014 року
Створено: 2015-01-22 12:27:32Оновлено: 2015-01-22 12:33:34
почав працювати новий номер телефону – 0800 500 444 – з розширеною кількістю каналів. Цей номер контакт-центру ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» тепер єдиний. Контакт-центр повністю автоматизований, спеціалісти якого консультують з усіх питань електропостачання в цілодобовому режимі. Деякі питання щодо отримання інформації по рахунку, тепер можна вирішити без відвідування центрів обслуговування клієнтів. Завдяки використанню сучасних технологій та зручному алгоритму роботи, оператори в лічені секунди отримують інформацію про клієнта і оперативно відповідають на його приватні питання. Зателефонувавши за цим номером, клієнт може:
- залишити заявку на виконання технічних робіт та послуг;
- повідомити показання свого приладу обліку на перше число і платити тільки за вже спожиту електроенергію;
- задати питання про надані електропостачальною компанією послугах;
- розібратися з актуальним станом свого особового рахунку;
- отримати консультацію з питань взаємодії з компанією;
- дізнатися докладніше про сервіси компанії – «Особистий кабінет побутового Клієнта», що надає повний доступ до свого особового рахунку, про SMS сервіс, завдяки якому можливо першого числа передавати показання лічильника електропостачання і платити тільки за спожиту електричну енергію.
Підготовлено управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міської ради за інформацією сайту ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго».
22 січня 2015