АРХІВНІ ДОВІДКИ ТЕПЕР І В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛАХ ЦЕНТРУ «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»)
Створено: 2021-12-02 14:29:23Оновлено: 2021-12-02 14:37:04
Важливість послуги з видачі архівних довідок соціально-правового характеру, копій або витягів з документів, що перебувають на державному зберіганні в архіві складно переоцінити. І безперечно процедура отримання архівних документів має бути доступною. Відтак в Центрі адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») надаються архівні довідки:
- з питань підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно; перейменування назв провулків, вулиць, площ (63-01);
- встановлення опіки над дітьми, усиновлення; підтвердження обрання особи депутатом місцевої ради; участі у виборних кампаніях (63-02);
- соціально-правового характеру про стаж, пільговий стаж, розмір заробітної плати та копії або оригінали документів (12-01).
До речі, останню послугу тепер можна отримати в кожному районі міста адже територіальні підрозділи Центру «Віза» («Центр Дії») працюють в кожному районі.
Ми чекаємо на Вас за адресами:
Головний офіс – пл. Молодіжна,буд.1;
Територіальні підрозділи:
Тернівський район – вул. Короленка, буд. 1А, каб.129;
Покровський район – вул. Шурупова, буд. 2, каб. 12;
Саксаганський район – вул. Володимира Великого буд. 32, каб. 122;
Довгинцівський район – вул. Дніпровське шосе, буд. 11, каб. 102;
Центрально-Міський район – вул. Староярмаркова, буд. 44;
Інгулецький район – пр. Південний, буд. 1 та вул. Гірників, буд. 19.
Для отримання архівної довідки (12-01) необхідно надати:
- заяву встановленого зразка;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою особою);
- копію трудової книжки (щодо документів, що стосуються трудової діяльності особи)
і звісно при зверненні заявник має пред’явити документ, що посвідчує його особу.
Детальніше ознайомитись з умовам отримання архівних довідок можна завітавши на вебпортал Центру «Віза» («Центр Дії»), розділ Адміністративні послуги органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу – Архівний відділ виконкому Криворізької міської ради, де розміщено бланки заяв, зразки їх заповнення, інформаційні картки з вичерпними переліками необхідних документів в залежності від тематичних питань, що цікавлять замовника послуги.
Документи з кадрових питань (особового складу) зберігаються:
- в архівному відділі виконкому Криворізької міської ради щодо ліквідованих підприємств, установ та організацій, які діяли (зареєстровані) в м. Кривий Ріг (звертайтесь до Центру «Віза» («Центр Дії»);
- в КУ «Криворізький районний трудовий архів» щодо ліквідованих підприємств, установ та організацій, які діяли (зареєстровані) на території Криворізького району (звертайтесь за адресою: вул. Кобилянського, 148 А, понеділок - четвер з 09.00 до 12.00);
- на підприємствах, які не припинили своєї роботи, протягом 75 років.
Нагадуємо! З метою уникнення скупченості людей, у період карантину, Центр «Віза» («Центр Дії») та його територіальні підрозділи здійснюють прийом та видачу готових результатів послуг за попереднім записом та з дотриманням протиепідемічних заходів - використання засобів індивідуального захисту (захисна маска) та дистанції не менше 1,5 м.
Обирайте зручні для Вас варіанти реєстрації, скориставшись:
- сторінкою вебпорталу Центру «Віза» («Центр Дії») http://viza.kr.gov.ua/ - «Електронна черга» - «Попередня реєстрація»
- мобільним застосунком «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза» («Центр Дії»), безкоштовно заван-таживши його в GooglePlay за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5
- сервісом чат бот в месенджерах Viber та Telegram.
Для швидкого переходу – відскануйте потрібний QR код
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
http://viza.kr.gov.ua
02 грудня 2021