«Гаряча» телефонна лінія для «гарячих» соціальних питань!
Створено: 2019-12-02 14:44:15Оновлено: 2019-12-02 14:46:27
(Коментує департамент соціальної політики виконкому міськради)
Все частіше мешканці міста користуються «Гарячою» лінією – 097-027-2624 департаменту соціальної політики як дієвим та доступним механізмом отримання послуг.
86 дзвінків надійшло на «Гарячу» лінію з початку місяця, 27 з них – за минулий тиждень. Щодня спеціаліст соцзахисту в режимі «online» відповідає на питання щодо оформлення житлової субсидії, пільг, допомог та інших питань соціального спрямування, з якими звертаються мешканці міста. «Питанням тижня» цього разу було «Соціальне» таксі: хто і як має право скористатись цією послугою? Тож роз’яснюємо:
- право на отримання послуг «соціального» таксі мають особи з інвалідністю, діти з інвалідністю, які пересуваються за допомогою крісел колісних або хворі на злоякісні новоутворення з обмеженою здатністю до самостійного пересування (4 рази на рік), у виняткових випадках (2 рази на рік) – малорухомі громадяни (хворі на злоякісні новоутворення або особи без установленої групи інвалідності з обмеженою здатністю до самостійного пересування), без обмежень – діти, хворі на дитячий церебральний параліч та злоякісні новоутворення (в тому числі в стадії ремісії), які перебувають на обліку в районних управліннях праці та соціального захисту населення і не мають власного автотранспорту;
- громадяни вказаних категорій або їх законні представники можуть замовити послуги «соціального» таксі за телефоном 097-001-3868 комунальної установи «Будинок милосердя «Затишок» Криворізької міської ради не пізніше ніж за 2 доби до надання послуги на кожну поїздку окремо, із зазначенням мети та маршруту руху.
Сьогодні містом курсує три одиниці «соціального» таксі.
Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові допомагати.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою: e-mail:upszn@kr.gov.ua, телефон «гарячої лінії» 097 027 2624
02 грудня 2019