Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне

Створено: 2020-12-21 14:23:43Оновлено: 2020-12-21 14:26:24

З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято більше 32 тисяч вхідних дзвінків, що в три рази більше за аналогічний період минулого року. Під час карантину кількість звернень збільшилась в 4 рази. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Сьогодні роз’яснюємо таке:

 

  • Як вклеїти фото у паспорт при досягненні 25-, 45-річного віку?

 

03 жовтня 2018 року набрали чинності зміни, внесені до постанови КМУ від 25.03.2015 №302,  що  дають  змогу  громадянам  за  бажанням  обміняти  паспорт  зразка 1994 року на ID-картку. Проте, при досягненні 25- чи 45-річного віку протягом місяця Ви маєте можливість вклеїти фотокартку до паспорта-книжечки. Звертаємо увагу - відповідно до ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Тобто, на період карантину жодні адміністративні заходи у зв’язку з несвоєчасним вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-, 45-річного віку не застосовуватимуться.

Для отримання послуги з вклеювання фотокартки при досягненні 25-45-ти річного віку до паспорта громадянина України зразка 1994 року у вигляді книжечки, можна звернутися до територіального підрозділу ДМС, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів (у період карантину законом передбачена можливість оформити документи незалежно від  місця реєстрації особи) та надати наступні документи:

-          паспорт громадянина України;

-          фото розміром 3,5см на 4,5см - 2 штуки.

Ця послуга надається безкоштовно.

Нагадуємо, що прийом у всіх підрозділах Центру «Віза» здійснюється виключно за попередньою реєстрацією за допомогою вебпорталу Центру або мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза».

 

  • Як отримати одноразову матеріальну допомогу від держави громадянам, які втратили дохід у період карантину?

  

Посилення карантинних обмежень призводять до втрати доходів ФОПами та їх найманими працівниками. Саме для підтримки таких громадян державою було запроваджено виплату одноразової матеріальної допомоги у розмірі 8 тис. грн., яка може бути надана  фізичним особам-підприємцям, робота яких обмежена у період карантину та найманим працівникам, які працюють на підприємствах, робота яких обмежується в карантин, але за умови що вони або за них сплачено єдиний соціальний внесок у ІІІ кварталі поточного року і їх середньомісячний дохід за ІІІ квартал 2020 року не перевищує 30 тис. гривень та основний КВЕД належить до переліку визначеного Постановою КМУ від  09.12.2020 №1236

 

Допомога не надаватиметься:

1. Найманим працівникам які:

- працюють у суб'єкта господарювання, основний вид економічної діяльності якого на 31.10.2020 не відносився до Переліку видів економічної діяльності;

- працюють у суб'єкта господарювання за сумісництвом.

2. ФОПам, які є застрахованими особами:

- які на 09.12.2020 сплатили єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за себе менше ніж за три місяці;

- державна реєстрація яких станом на 09.12.2020 становить менше трьох місяців;

- основний вид економічної діяльності яких на 31.10.2020 не відносився до Переліку видів економічної діяльності;

- які є найманими працівниками та фізичними особами – підприємцями одночасно;

- підприємницька діяльність яких на 09.12.2020, за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, припинена.

Для того щоб отримати одноразову матеріальну допомогу Вам потрібно до 31.12.2020 року подати електронну заяву на Порталі Дія та мати відкритий банківський рахунок за стандартом IBAN. Виплата проводитиметься Пенсійним фондом України через  АТ «Ощадбанк». Хочемо зазначити, що у разі виявлення недостовірних відомостей при поданні заяви передбачено повернення коштів.

 

  • Контакти районних відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області:

 

-          Металургійний район – (0564) 94-71-46, 068-891-88-80;

-          Довгинцівський район – (0564) 94-71-51, 068-769-64-71;

-          Покровський район – 067-626-24-52, 067-626-24-58;

-          Інгулецький район – (0564) 94-71-47, 098-569-47-16;

-          Саксаганський район – 067-501-85-97;

-          Тернівський район – 067-626-24-53;

-          Центрально-Міський район – 067-501-82-93.

 

Бережіть себе – будьте здорові!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected],

http://viza.kr.gov.ua/

 

21 грудня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради