КАЖУТЬ, ЩО… А ЯК НАСПРАВДІ?
Створено: 2020-11-02 13:56:55Оновлено: 2020-11-02 13:58:32
З 7 вересня (а це дата початку тестової експлуатації Контакт-центра 1520 з криворіжцями) операторами прийнято понад 6100 заявок криворіжців, 986 з них – вже оформили свої персональні кабінети на сайті spilkuisia.kr.gov.ua.
Станом на 02.11.2020 опрацьовано (добрі справи, роз’яснення) 4789 заявок, або 78%. Інші – в роботі.
Відповімо на фейки- кажуть, що…
- до Контакт-центру неможливо дозвонитись – МОЖЛИВО!
У РАЗІ, ЯКЩО ОПЕРАТОРИ ЗАЙНЯТІ – СИСТЕМА ФІКСУЄ НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ І ОПЕРАТОР ОБОВ’ЯЗКОВО ПЕРЕТЕЛЕФОНУЄ З НОМЕРУ 056 499 15 20.
- дзвінки на Контакт-центр платні – НЕПРАВДА!
ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ДЗВІНКИ БЕЗКОШТОВНІ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ОПЕРАТОРІВ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЗІ СТАЦІОНАРНИХ ТЕЛЕФОНІВ.
- оператори грубо розмовляють – НЕПРАВДА!
ВСІ РОЗМОВІ ЗАПИСУЮТЬСЯ, ЗА ЗГОДОЮ ЗАЯВНИКІВ ТА ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ АНАЛІТИКАМИ ЦЕНТРУ ЩОДЕННО!
- складно зареєструвати персональний кабінет – ПЕВНІ ПРОБЛЕМИ У МЕШКАНЦІВ Є. МИ РОЗ’ЯСНЮЄМО, РОЗМІСТИЛИ ЗРОЗУМІЛУ ІНСТРУКЦІЮ, АЛЕ ІНКОЛИ Є СИСТЕМНІ ЗБОЇ У ПРОГРАМІ, ВОНА Ж ДО КІНЦЯ РОКУ ПОКИ ЩЕ ТЕСТУЄТЬСЯ.
- не вирішуються питання, як того хочуть мешканці – ПИТАННЯ ВИРІШУЮТЬСЯ ТІ, ЯКІ В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. НА ОСОБИСТОМУ КОНТРОЛІ ПИТАННЯ «SOS», ЯКІ СВІДЧАТЬ ПРО ЗАГРОЗИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МЕШКАНЦІВ.
- після виборів Контакт-центр не працює – МИ ПРАЦЮЄМО! І ПЛАНУЄМО ПРАЦЮВАТИ НАДАЛІ, БО ПРОЄКТ Є КОРИСНИМ ДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ І НАМ ДОВІРЯЮТЬ!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
02 листопада 2020