4800 – заявок криворіжців на Єдиний Контакт-центр 1520 та 37 офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу!
Створено: 2020-10-21 11:53:50Оновлено: 2020-10-21 12:04:38
На цьому тижні Криворізька громада стала переможцем конкурсу «ДІЄВА ГРОМАДА», який реалізується Міністерством цифрової трансформації України в рамках швейцарсько-української програми (EGAP). Сучасні електронні сервіси міської ради працюють не один день, та є доступними для криворіжців.
Серед нових – проєкти міського голови Юрія Вілкула:
- Єдиний Контакт-центр – 1520 (робоча версія працює з вересня), операторами якого вже прийнято 4800 заявок;
- Електронні консультації з громадськістю (робоча версія працює з вересня), розміщено для обговорення 79 консультацій;
- Електронний кабінет мешканця – зареєстровано майже 1500 персональних кабінетів мешканців.
Незабаром – Електронна оцінка якості послуг влади (готуються QR-коди службовців, бо починаємо з себе), Електронний реєстр об'єктів комунальної власності, Електрона прописка для дітей віком для 14 років і багато чого нового.
КОНТАКТ ЦЕНТР 1520- ПРАЦЮЄ!
Щодня ми видаємо оперативну інформацію про його роботу в засобах масової інформації , а на головній сторінці SPILKUISIA.KR.GOV.UA можна в режимі он-лайн відстежити:
- статистику роботи;
- ефективність виконавців;
- фіксацію проблем на мапі;
- хід виконання заявок на мапі та по номеру;
- здійснення ремонтних робіт.
850 персональних кабінетів наші заявники зареєстрували на сайті Контакт-центру 1520. До речі у Контакт-центрі є і мобільний додаток – це зручно і просто!
І ще: 37 офісів послуг органів місцевого самоврядування, а не 1, розміщено на території рідного Кривого Рогу – міста, довжиною в життя!
Шановні криворіжці!
Ми дякуємо Вам за довіру до нових сучасних сервісів Криворізької влади!
21 жовтня 2020