ЮРІЙ ВІЛКУЛ: ПРОПОЗИЦІЇ КРИВОРІЖЦІВ З КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520 ОПРАЦЬОВУЮТЬСЯ ДЕТАЛЬНО
Створено: 2020-09-21 16:26:57Оновлено: 2020-09-22 16:29:00
Проєкт міського голови Юрія Вілкула Контакт-центр м. Кривий Ріг вже третій тиждень працює у тестовому регламенті з криворіжцями-заявниками.
Операторами прийнято 1088 заявок, більшість з них на телефон 1520, 4991520. Серед них – заявки про допомогу, критика, подяки, пропозиції, професійні поради.
На оперативній нараді з керівництвом виконкомів міської та районних у місті рад Юрій Вілкул звернув увагу присутніх на результативність розгляду заявок, оперативність реагування на потреби криворіжців: не може бути причиною відкладання проблеми мешканців «на потім» те, що ми живемо в умовах карантину. Органи місцевого самоврядування ні дня не припиняли і не припиняють роботи, бо наш обов’язок – служити громаді.
Ретельно і оперативно мають опрацьовуватись заявки з ремонту дахів і зовнішнього освітлення, а ще – пропозиції і поради криворіжців.
А що радять криворіжці? Оператори приймають професійні поради щодо програмного забезпечення Контакт-центру: це добре - ми тестуємо сервіс, а значить маємо змогу його доопрацьовувати. Слушними є поради криворіжців щодо опрацювання з підприємствами-монополістами – постачальниками електрики, води, газу - єдиного порядку звітності криворіжців за спожиті енергоносії; упорядкування системи укладання (переукладання) контрактів з сімейними лікарями у зв’язку з кадровими змінами в амбулаторіях та поліклініках; запровадження системи реабілітації дітей після 6 років з захворюванням ДЦП та неврологічними хворобами в установах соціального захисту населення, тощо.
Ефективний зворотній зв’язок з мешканцями – маркер ефективності влади!
21 вересня 2020