Центр надання адміністративних послуг Кривого Рогу - шлях подолання корупції та бюрократії
Створено: 2015-08-21 10:15:31Оновлено: 2015-08-21 10:35:36
Пропонуємо скористатися зручностями в отриманні послуг у Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» та його територіальних підрозділах (надалі – Центр):
Центр працює:
Понеділок, середа, п’ятниця – з 9.00 до 17.00
Вівторок, четвер – з 9.00 до 20.00
Субота – з 8.30 до 17.00 (крім святкових днів)
У Центрі враховано всі вимоги Закону України «Про адміністративні послуги»
Площа Центру - 600 кв.м.;
Приміщення Центру розділено на 2 зони - очікування і обслуговування;
Зручності для людей із особливими потребами - пандус, кнопка виклику;
Інформаційне забезпечення - 9 інформаційних стендів, 2 інформаційних термінали, буклети, довідники (розповсюджуються безкоштовно);
Супутні послуги – кіоск комунального підприємства із виготовлення копій документів з продажу канцелярських виробів, ламінування; термінал із надання банківських послуг;
Відеоспостереження - 6 відеокамер;
Комунікаційні, технологічні засоби - 30 комп’ютерів, 25 принтерів, 9 сканерів, 3 копіювальні апарати, факс;
Електронне забезпечення - 3 електронні системи моніторингу і контролю надання публічних послуг.
Реєстраційна зала- державні кадастрові реєстратори, державні реєстратори з питань реєстрації нерухомого майна, бізнесу.
На сьогоднішні день через Центр та його територіальні підрозділи забезпечується прийом і видача документів для отримання майже 300 послуг, у т. ч. міграційної служби (з початку року більше 15 тисяч звернень), щоден-но працюють державні кадастрові реєстратори та державні реєстратори для надання послуг із реєстрації земельних ділянок, бізнесу, нерухомого майна (з початку року майже 7 тисяч). Для зручностей відвідувачів приміщення Центру розширено додатковою залою «Реєстраційних послуг».
Тільки у поточному році у Центрі:
- розглянуто майже 78 тисяч звернень з питань подання документів та отримання результатів адміністративних послуг;
- надано 40 тисяч адміністративних, інших публічних послуг;
Для отримання послуг достатньо звернутися безпосередньо до Центру (м. Кривий Ріг, площа Радянська, 1), або за телефонами 92-13-61, 92-13-77. Інформація про порядок роботи Центру, перелік адміністративних послуг, що надаються у Центрі, бланки заяв, технологічні та інформаційні картки на адміністративні послуги розміщена на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет (www.kryvyirih.dp.ua). Для отримання інформації про послуги також можна звернутися на електронні скриньки, за адресою: mcpkr.com.ua, viza@ukrpost.ua , а також шляхом електронної реєстрації на порталі Криворізького ресурсного центру www.krogerc.infokomcentr.
МИ ПРАГНЕМО, ЩОБ КОЖНИЙ ВІДВІДУВАЧ
ОТРИМАВ МАКСИМАЛЬНО ПОЗИТИВНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Центр – це орієнтована на замовника система надання адміністративних послуг:
- Єдиний простір
- Комфортні умови для клієнтів
- Ввічливість
- Зрозумілі процедури
- Стисло визначені та чіткі терміни
- Неможливість зловживань
- Максимальна результативність
У приміщенні Центру надаються, на конкусній основі, супутні послуги:
- виготовлення копій документів
- ламінування документів
- продаж канцелярських товарів
Проводиться попередній запис на прийом до служб Центру:
- за телефонами 92-13-61, 92-13-77
- шляхом електронної реєстрації на сайті mcpkr.com.ua
СЕРВІСИ ЦЕНТРУ:
- попередній запис на прийом до адміністраторів Центру та його територіальних підрозділів (тел. 92-25-94);
- замовлення окремих послуг, що надаються в Центрі та його територіальних підрозділах;
- реєстрація на сайті Центрі в мережі Інтернет mcpkr.com.ua;
- відправлення документів через Інтернет для отримання адміністративних послуг;
- перегляд стану виконання послуги службовцям;
- завантаження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, бланків заяв;
- ознайомлення з актами органів місцевого самоврядування щодо надання адміністративних послуг ;
- отримання відсканованих результатів розгляду звернень;
- надання пропозицій для удосконалення роботи Центру;
- оцінка якості надання адміністративних послуг у Центрі;
- SMS-інформування замовників послуг адміністраторами Центру;
- здійснення запитів до Центру;
- отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за попереднім замовленням через офіційний веб-сайт Державної служби України з питань геодезії, картографіі та кадастру (www.map.land.gov.ua);
- замовлення в електронному вигляді реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства.
21 серпня 2015