Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Центр надання адміністративних послуг Кривого Рогу - шлях подолання корупції та бюрократії

Створено: 2015-08-21 10:15:31Оновлено: 2015-08-21 10:35:36

Пропонуємо скористатися зручностями в отриманні послуг у Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» та його територіальних підрозділах  (надалі – Центр):

Центр працює:

Понеділок, середа, п’ятниця – з 9.00 до 17.00

Вівторок, четвер – з 9.00 до 20.00

Субота – з 8.30 до 17.00 (крім святкових днів)

У Центрі враховано всі вимоги Закону України «Про адміністративні послуги»

Площа  Центру -  600 кв.м.; 
Приміщення Центру розділено на 2 зони - очікування і обслуговування; 
Зручності для людей із особливими потребами - пандус, кнопка виклику;
Інформаційне забезпечення - 9 інформаційних стендів, 2 інформаційних термінали, буклети, довідники (розповсюджуються безкоштовно);
Супутні послуги – кіоск комунального підприємства із виготовлення копій документів з продажу канцелярських виробів, ламінування;  термінал із надання банківських послуг;
Відеоспостереження - 6 відеокамер;
Комунікаційні, технологічні засоби - 30 комп’ютерів, 25 принтерів, 9 сканерів, 3 копіювальні апарати, факс;
Електронне забезпечення - 3 електронні системи моніторингу і контролю надання публічних послуг.

Реєстраційна зала- державні кадастрові реєстратори, державні реєстратори з питань реєстрації нерухомого майна, бізнесу.

На сьогоднішні день через Центр та його територіальні підрозділи забезпечується прийом і видача документів для отримання майже 300 послуг, у т. ч.  міграційної служби (з початку року більше 15 тисяч звернень), щоден-но працюють державні кадастрові реєстратори та державні реєстратори для надання послуг із реєстрації земельних ділянок, бізнесу, нерухомого майна   (з початку року майже 7 тисяч). Для зручностей відвідувачів приміщення Центру розширено додатковою залою «Реєстраційних послуг».

Тільки у поточному році у Центрі:

-  розглянуто  майже 78 тисяч  звернень з питань подання документів та отримання результатів адміністративних послуг;

-  надано  40 тисяч адміністративних, інших публічних послуг;

Для   отримання   послуг   достатньо   звернутися   безпосередньо  до   Центру (м. Кривий Ріг, площа Радянська, 1),  або за телефонами 92-13-61, 92-13-77. Інформація про порядок роботи Центру, перелік адміністративних послуг, що надаються у Центрі, бланки заяв, технологічні та інформаційні картки на адміністративні послуги розміщена на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет  (www.kryvyirih.dp.ua).  Для отримання інформації про послуги також можна звернутися на електронні скриньки, за адресою:  mcpkr.com.ua, viza@ukrpost.ua , а також  шляхом електронної реєстрації на порталі Криворізького ресурсного центру www.krogerc.infokomcentr.

 МИ ПРАГНЕМО, ЩОБ КОЖНИЙ ВІДВІДУВАЧ
ОТРИМАВ МАКСИМАЛЬНО ПОЗИТИВНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Центр – це орієнтована на замовника  система надання адміністративних послуг:

  • Єдиний простір
  • Комфортні умови для клієнтів
  • Ввічливість
  • Зрозумілі процедури
  • Стисло визначені та чіткі терміни
  • Неможливість зловживань
  • Максимальна результативність  

У приміщенні  Центру надаються, на конкусній основі,  супутні послуги:

  • виготовлення копій документів
  • ламінування документів
  • продаж канцелярських товарів

Проводиться попередній запис на прийом до служб Центру:

  • за телефонами 92-13-61, 92-13-77
  • шляхом електронної реєстрації   на сайті  mcpkr.com.ua

                                                                              СЕРВІСИ ЦЕНТРУ:

-  попередній запис на прийом до адміністраторів Центру та його територіальних  підрозділів (тел. 92-25-94);

-  замовлення окремих послуг, що надаються в Центрі та його територіальних підрозділах;

- реєстрація на сайті Центрі в мережі Інтернет mcpkr.com.ua;

-  відправлення документів через Інтернет для отримання адміністративних послуг;

-  перегляд стану виконання послуги службовцям;

-  завантаження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, бланків заяв;

-  ознайомлення з актами органів місцевого самоврядування щодо надання адміністративних послуг ;

-  отримання відсканованих результатів розгляду звернень;

-  надання пропозицій для удосконалення роботи Центру;

- оцінка якості надання адміністративних послуг  у Центрі;

- SMS-інформування замовників послуг адміністраторами Центру;

- здійснення запитів до Центру;

- отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за попереднім замовленням через офіційний веб-сайт Державної служби України з питань геодезії, картографіі та кадастру (www.map.land.gov.ua);

- замовлення в електронному вигляді реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства.


 

21 серпня 2015

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради