Контакт-центр 1520
Створено: 2025-03-21 15:55:45Оновлено: 2025-03-21 15:59:03
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми.
Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:
- надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- відновлення благоустрою після ремонтних робіт на мережах тепло- та водопостачання;
- дотримання правил паркування транспортних засобів на прибудинкових територіях;
- ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території району тощо.
Мешканці, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися щодо роботи громадського транспорту:
- можливості внесення нової (додаткової) зупинки в паспорти маршрутів автобусів 8А та 4А;
- порядку створення нових транспортних зупинок у місті;
- умов пільгового проїзду у маршрутних таксі;
- дотримання та корегування графіків руху тролейбусів та автобусів тощо.
Під час спілкування мешканцям надавалися роз’яснення щодо:
- • порядку призначення та виплати житлових субсидій та пільг на придбання твердого пічного побутового палива;
- • умов призначення та перерахунку пенсії.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 25 «викликів», за якими мешканці отримали фахові роз’яснення.
21 березня 2025