Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта

Створено: 2023-03-21 12:33:33Оновлено: 2023-03-21 12:34:55

УВАГА!

На публічне ознайомлення виноситься звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу», що розглянуто 23.12.2022 на засіданнях постійних комісій міської ради  з питань планування бюджету, економіки та регуляторної політики; з питань підприємництва; з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку.

ЗВІТ

про базове відстеження  результативності

проєкту регуляторного акта – рішення Криворізької  міської  ради

«Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» 

 

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: проєкт рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».

 

2. Виконавець заходів з відстеження: інспекція з благоустрою, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської  ради.

 

3. Цілі прийняття акта: приведення Правил благоустрою в м. Кривому Розі у відповідність до змін у чинному законодавстві. Покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.

 

4. Строк виконання заходів з відстеження:  з  15.11.2022 до 15.12.2022.

 

5. Тип  відстеження: базове.

 

6. Методи одержання результатів відстеження:

Методами одержання показників результативності проєкту є статистичні дані про:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаних з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

кількість складених приписів щодо дотримання Правил благоустрою території м. Кривого Рогу;

кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території м. Кривого Рогу.

Інспекцією з благоустрою та  департаментом розвитку інфраструктури міста  виконкому Криворізької міської ради проведено аналіз показників за період базового відстеження:

статистичних – фактичних і прогнозних надходжень до бюджету Криворізької міської територіальної громади (адміністративні протоколи) за 2021 та 2022 роки з прогнозної чисельності суб’єктів підприємницької діяльності;     

оціночних – витрат та часу на реалізацію регуляторного акта за результатами консультацій з міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва.

Рівень поінформованості є досить високим, оскільки мешканці користуються не тільки паперовими носіями засобів масової інформації, але й електронною їх версією (статистичні дані не обраховуються). Офіційними вебсторінками Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, виконкомів районних у місті рад за 2021 рік скористалися  понад 358 тис. відвідувачів (у 2022 році у зв’язку з військову агресію Російської Федерації доступ до сайтів дещо обмежений).

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних:

Оцінка стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія проєкту регуляторного акта, здійснена за результатами статистичних даних, зазначених у попередньому пункті.

Ураховуючи, що завдяки дії регуляторного акта поліпшиться стан благоустрою міста, прилеглих територій до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницької діяльності, він позитивно вплине на продуктивність і конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

Визначення показників результативності регуляторного акта

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

 

п/п

Показ-ники результа тивності

Прогнозо-ваний

показник

2022 рік

2023 рік

2024 рік

2025 рік

2026 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розмір надхо-джень до держав-ного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта

Надхо-джень   до держав-ного бю-джету та держаних цільових фондів не передбаче-но. Розмір надхо-джень   до місцевого бюджету залежить від коштів, сплачених за адмі-ністратив-ними про-токолами

6 800 грн (ураховую-чи розмір неоподат-ковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімаль-ний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністра-тивні право-порушення складає               340 грн)

6 800 грн

(ураховую-чи  розмір неоподат-ковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімаль-ний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністра-тивні право-порушення складає               340 грн)

5 100 грн

(ураховую-чи  розмір неоподат-ковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімаль-ний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністра-тивні право-порушення складає               340 грн)

5 100  грн (ураховую-чи  розмір неоподат-ковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімаль-ний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністра-тивні право-порушення складає               340 грн)

3 400  грн

(ураховую-чи розмір неоподат-ковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімаль- ний штраф  за ст. 152 Кодексу України про адміністра-тивні право-порушення складає               340 грн)

 

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Кількість суб'єктів  господарю-

вання та/ або фізич-них осіб, на яких поши-рювати-меться дія  акта

Кількість не обмежена

37 211

37 211

37 211

37 211

37 211

3

Розмір коштів і час, що витрача-тимуться    суб'єктами господарю-вання та/або фізичними особами, пов'язаними з  виконан-ням вимог акта: ознайом-лення   з вимогами регулятор-ного акта

40,46 (пого-динний роз-мір заробітної плати згідно із Законом України «Про  Державний бюджет України на 2022 рік») / 60 хв. х 5 хв.  (час, який витрачається суб’єктами    на пошук  акта   в мере-жі Інтернет) = 3,37 грн

3,37 грн

Розмір часу буде сталим. Розмір коштів може змінюватися в залежності від змін розміру мінімальної заробітної плати. Розрахунки витрат наведено в додатках 1, 2 до аналізу регуляторного впливу проєкту рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».

4

Рівень   по- інформова-ності суб'єк-тів  господа-рювання та/ або   фізич-них   осіб                  з основних положень акта

Високий

Високий

Високий

Високий

Високий

Високий

5

Кількість складених приписів про дотри-мання вимог Правил бла-гоустрою території    м. Кривого Рогу*

650 (наявність приписів призводить до   підви-щення  рівня обізнаності суб’єктів господарю-вання)

650

720

790

810

900

6

Кількість складених адміністра-тивних про-токолів за порушення

20                              (з підвищен-ням  рівня обізнаності суб'єктів господарю-

20

20

15

15

10

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Правил бла-гоустрою території             м. Кривого Рогу **     

вання   кіль-кість складе-них протоко-лів буде змен-шуватися)

 

 

 

 

 

7

Кількість  урн,  уста-новлених суб’єктами господарю-вання

3 665

(Наразі майже біля всіх об’єктів установлені урни, однак необхідно змінювати пошкоджені та встанов-лювати урни біля нових об’єктів)

3 665

3 665

+ 350 (додатково встанов- лених) =

4 015

4 015

 + 200 (додатково встанов-лених) =

4 215

4 215

+ 200 (додатково встанов-лених) =

4 415

4 415

+200 (до-датково встанов-лених) =   4 615

     * Маємо припущення, що кількість складених приписів буде збільшуватися на 2, 3 % , що призведе до підвищення рівня обізнаності громадян.

**Маємо припущення, що збільшення приписів про дотримання вимог Правил благоустрою території м. Кривого Рогу призведе до зменшення виявлених правопорушень у сфері благоустрою та зменшення кількості протоколів.

 

Під час проведення базового відстеження (у ході обговорення проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу) за змістом проєкту отримано пропозиції від Державної регуляторної служби та виконкому Інгулецької районної у місті ради. Крім цього отримано погодження за проєктом рішення від Північно-Східного відділення Антимонопольного комітету України.

У ході експертування проєкту отримано пропозиції  від Державної регуляторної служби та виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Пропозиції та зауваження, що надійшли до розробників проєкту регуляторного акта «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» у ході громадських слухань, потребують опрацювання.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей:

За результатами базового відстеження можна стверджувати, що ухвалення проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» є актуальним, однак потребують ретельного опрацювання отримані пропозиції.

 

 Голова постійної комісії

 міської ради з питань підприємництва

Андрій ЮРІС                             

Голова постійної комісії з питань комунального господарства, транспор-ту та зв’язку          

Юрій ЯРОВИЙ

 

Заступник голови постійної комісії міської ради з питань плануван-ня бюджету, економі-ки та регуляторної полі-тики 

Тетяна МАЛИХІНА

 

 

 

 

 

 

 

23 грудня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради