Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта

Створено: 2023-03-21 10:40:30Оновлено: 2023-03-21 10:45:31

На  публічне  ознайомлення  (оприлюднення)  виноситься  Звіт  про  періодичне відстеження результативності  регуляторного акта рішення  міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів», затверджений постійними комісіями Криворізької  міської ради з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку; планування бюджету, економіки та регуляторної політики; підприємництва  

 

1. Назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення  міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів».

 

2. Назва виконавця заходів з відстеження: інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради (надалі – інспекція з благоустрою), виконкоми районних у місті рад.

 

3. Цілі прийняття регуляторного акта: розробка та впровадження процедури видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів у місті згідно з вимогами чинного законодавства України.

 

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 29.04.2022 до 30.05.2022.

 

5. Тип відстеження: періодичне.

 

6. Методи одержання результатів: з метою оцінки ступеня досягнення цілей, визначених при ухваленні регуляторного акта – рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів», проводиться порівняльний аналіз показників результативності акта періодичного періоду (29.09.2019 – 29.03.2020, 29.09.2020 – 29.03.2021, 29.09.2021 – 29.03.2022) із зазначенням аналогічних показників, установлених під час повторного відстеження (29.09.2018 – 29.03.2019), – статистичних даних інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради, виконкомів районних у місті рад, – оціночних при спілкуванні з членами міської  консультативної ради суб’єктів господарювання з питань діяльності готелів, надання індивідуальних послуг.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність  дії регуляторного акта, а також спосіб одержання даних: відстеження результативності дії рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів» здійснювалося шляхом аналізу показників повторного періоду (29.09.2018 – 29.03.2019) та порівняння їх з аналогічними показниками, установленими під час періодичного відстеження (29.09.2019 – 29.03.2020, 29.09.2020 – 29.03.2021, 29.09.2021 – 29.03.2022), за даними статистичних показників, а саме:

 розмір надходжень до державних та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;

 кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта;

 час, що витрачається суб’єктом господарювання або фізичною особою для ознайомлення з вимогами регуляторного акта;

 розмір коштів та час, що витрачаються суб’єктом підприємництва для виконання вимог регуляторного акта;

 рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

        кількість виданих дозволів  на порушення об’єктів благоустрою;

 кількість приведених до належного стану об’єктів благоустрою після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт;

 кількість звернень громадян;

         кількість   винесених   приписів   інспекцією   з   благоустрою  та  виконко-мами районних у місті рад на відновлення об’єктів благоустрою.

 

8. Кількісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

 

        Показники

Період відстеження

        Відхилення

Повтор-

ний

Періодичний

29.09 – 29.03

29.09.2018

        –

 29.03.2019

 

2019

   –

2020

2020

   –

2021

2021

   –

2022

1

2

    3

   4

    5

6

1.Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюєть-

ся дія регуляторно-

го акта

 

 

 

 

       59

 

 

 

   63

 

 

 

  68

 

 

 

    68

 

+4/+9/+9

Показники в період повторного

та   періодичного   відстеження стабільні

2. Кількість  виданих дозволів   на  пору-шення об’єктів бла-гоустрою

 

 

 

      977

 

 

1408

 

 

2482

 

 

2116*

+431/+1505/+1139

Згідно із Законом України  «Про благоустрій населених  пунктів» строк  дії  дозволу  визначається умовами робіт  та може  тривати

до року

3. Кількість приведе-них до належного


      521

 


1013

 


1935

 


1693*

 


+492/+1414/+1172

На місцях розкопів одразу вико-

стану об’єктів бла-

гострою після

закінчення прове-

дення земляних та/

або ремонтних робіт

 

      

 

 

 

 

 

 

нується зворотня відсипка та

планування, підсипка непросад-ним  матеріалом  у  місцях  про-

ведення   робіт,   підготовка   до

асфальтування. У зв’язку  з  тим,

що термін дії дозволів не сплив

наразі 423 об’єкти перебувають

у роботі та на контролі в інспек-

ції  з благоустрою

 

Примітка* на показники відновлених об’єктів благоустрою після проведення земляних та/або ремонтних робіт позначилося здійснення з 24.02.2022 військової агресії Російською Федерацією, що вплинуло на роботи з відновлення асфальтного покриття на об’єктах благоустрою. При цьому, виконавці робіт своєчасно й у повному обсязі здійснюють зворотню засипку, планування та підсипку непросадним матеріалом у місцях проведення робіт.

 

Розмір надходжень до місцевих бюджетів

Надходження до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів відсутні, оскільки видача дозволів на порушення об’єктів благоустрою є безоплатною послугою.

 

Розмір коштів та час, що витрачаються суб’єктом господарювання для виконання вимог регуляторного акта

Відповідно   до   результатів    проведення   консультування   із  суб’єктами

господарювання та членами міської консультативної ради суб’єктів господарювання з питань діяльності готелів, надання індивідуальних послуг, на яких розповсюджується дія регуляторного акта, та проведеної  аналітики  встановлено,  що оціночні показники є меншими, ніж прогнозований при підготовці аналізу регуляторного впливу акта. При подачі заяви  безпосередньо до органу місцевого самоврядування суб’єкт господарювання наразі витрачає 30 хвилин часу при запланованих при підготовці аналізу регуляторного акта 40 хвилинах, якщо заявник використовує можливість подання заяви онлайн через портал ЦНАП «Віза» – 15 хвилин. Час, що витрачається суб’єктом господарювання або фізичною особою для ознайомлення з вимогами регуляторного  акта, 20  хвилин. Витрати  мінімальні – 12 грн,  максимальні – 50 грн (на підставі визначення на законодавчому рівні розміру мінімальної заробітної плати на 01.01.2022 – 6 500 грн).

Протягом трьох років цей показник є меншим, ніж прогнозований при підготовці аналізу регуляторного впливу регуляторного акта.

        З ініціативи міського голови та відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, зокрема й інспекції з благоустрою, міською радою та її виконкомом були ухвалені рішення від 23.12.2020 №23 «Про затвердження Переліку адміністративних, інших публічних послуг, що надаються через Центр адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради, у новій редакції», 21.07.2021 №373 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 11.04.2018 №178 «Про надання адміністративних, інших  публічних  послуг  мешканцям  м. Кривого Рогу» для швидкого та зручного подання заяв суб’єктами господарювання на порушення об’єктів благоустрою та отримання дозволу засобами електронного зв’язку через вебпортал Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»), що дозволило підприємцям значно скоротити витрати часу та коштів.

З  ухваленням  Постанови  Кабінету  Міністрів України  від 03 травня 2022 року №535 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022  №314», що буде впливати на отримання та подачу дозвільних документів у період воєнного стану, теж значно скоротяться витрати часу й коштів суб’єктами господарювання.

 

Кількість звернень громадян та винесених приписів інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради, виконкомами районних у місті рад на відновлення об’єктів благоустрою

За період відстеження надходження звернень від громадян з питань проведення земляних та/або ремонтних робіт становило всього 5% від загальної кількості звернень, що надійшли з різних джерел до інспекції з благоустрою та виконкомів районних у місті рад.

Із загальної кількості приписів, які контролює інспекція з благоустрою, винесених за період періодичного відстеження щодо всіх виявлених порушень у сфері благоустрою міста, відновлення об’єктів благоустрою після проведення земляних робіт стосується лише 4,9%.

Кількість звернень громадян та винесених приписів становить малий відсоток , що було задекларовано при підготовці аналізу регуляторного впливу й свідчить, що ухвалення регуляторного акта дало можливість запровадження дієвого контролю за проведенням земельних робіт на території міста, попередження фактів самовільного їх проведення, активізації реагування контролюючих органів на такі факти, контролю за відновленням благоустрою та своєчасного реагування на звернення громадян.

 

Рівень поінформованості стосовно положень регуляторного акта

Рівень поінформованості є високим. Інспекцією з благоустрою постійно ведеться роз’яснювальна робота серед членів Криворізької міської територіальної громади, у тому числі представників комунальних підприємств, суб’єктів господарювання, громадян через:

 оголошення про Порядок, опубліковані в Криворізькій міській газеті «Червоний гірник», розміщені на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр»;

 виступи представників інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради в програмі «Цей день» та «Інспекція з благоустрою інформує» в ефірах Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради;

 публікації в газеті «Пульс»;

 повідомлення на сторінці «Інспекція з благоустрою в місті Кривий Ріг» у соціальній мережі «Facebook».

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:  на  підставі отриманих показників періодичного відстеження результативності дії регуляторного акта можна зробити висновок про його ефективність та досягнення поставлених цілей.

Ухвалення рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів» підвищило свідомість суб’єктів господарювання та громадян щодо підтримки благоустрою міста, довкілля, забезпечило розробку та впровадження процедури видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів у місті згідно з вимогами чинного законодавства України.

        З ухваленням Порядку було посилено контроль за строками відновлення об’єктів благоустрою. Він надав змогу забезпечити захист інтересів Криворізької міської територіальної громади й реалізувати права у сфері благоустрою. Розмір коштів та часу, що використовуються суб’єктами господарювання, пов’язаних з виконанням вимог регуляторного акта, є меншими від запропонованих при його розробці.

Регуляторний акт спрямований на упорядкування діяльності, пов’язаної з проведенням робіт з порушенням об’єктів благоустрою міста, надає певні важелі впливу на порушників, які проводять роботи без отримання дозвільної документації та невчасно відновлюють благоустрій порушених об’єктів.

Рішення є актуальним для подальшого застосування.

 

 

 

                                       

21 червня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради