Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіти про повторне відстеження результативності регуляторного акта

Створено: 2023-03-21 14:46:26Оновлено: 2023-03-21 14:54:13

УВАГА! На публічне ознайомлення виносяться звіти про повторне відстеження результативності регуляторних актів – рішень Криворізької міської ради від 28.04.2021 №423 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу», від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі», які підписано постійними комісіями Криворізької міської ради з питань підприємництва; з питань планування бюджету, економіки та регуляторної політики 24.02.2023.

Звіт

про повторне відстеження  результативності регуляторного

акта –  рішення Криворізької міської  ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі»

 

       1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: рішення Криворізької міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі».

 

       2. Виконавець заходів з відстеження: управління розвитку підприєм-ництва, економіки, департамент фінансів виконкому Криворізької міської  ради.

 

       3. Цілі прийняття акта: установлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті Кривому Розі, відповідно до вимог Податкового кодексу України (надалі – Кодекс).  

 

       4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01.01.2023  до 01.02.2023.

 

       5. Тип  відстеження: повторне.

 

       6. Методи одержання результатів відстеження:

       З метою оцінки ступеня досягнення цілей, визначених при ухваленні  регуляторного акта ‒ рішення Криворізької міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі», під час повторного відстеження проводиться порівняльний аналіз фактичних показників результативності акта із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час базового відстеження:

       статистичних – чисельності платників податку та розміру фактичних надходжень коштів до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади за 2022 рік  від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (надалі ‒ податок) за даними Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (лист Головного управління ДПС у Дніпропетров-ській області від 27.12.2022 №33690/5/04-36-04-12-14), казначейського звіту про виконання за 2022 рік бюджету Криворізької міської територіальної громади, наданого управлінням Державної казначейської служби України у місті Кривому Розі Дніпропетровської області;

       розміру коштів і часу, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, та рівня їх поінформованості з основними його положеннями, визначених і підтверджених суб’єктами господарювання, консультативно-дорадчими органами в здійсненні державної  регуляторної політики.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результатив-ність регуляторного акта, а також  способи одержання  даних:

         Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося  шляхом аналізу значень показників повторного відстеження та порівняння їх з аналогічними показниками, установленими під час базового відстеження, щодо чисельності платників податку, надходжень до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади (надалі – бюджет міста) на підставі інформації Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 27.12.2022 №33690/5/04-36-04-12-14), та казначейського звіту про виконання за 2022 рік бюджету Криворізької міської територіальної громади, наданого управлінням Державної казначейської служби України у місті Кривому Розі Дніпропетровської області.

 

       8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуля-торного акта:

        Рішення Криворізької міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Криво-му Розі» набуло чинності 01.01.2022. Термін дії рішення не обмежений у часі.

        У  рішенні міської ради розміри ставок податку при максимально визначе-ному на законодавчому рівні розмірі 1,5% від мінімальної заробітної плати на             01 січня звітного (податкового) року для об’єктів нерухомості, що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб, установлені в таких розмірах:

  на нежитлову нерухомість, у граничних розмірах, 0,09% – 0,11%,  0,49% – 0,51% залежно від місця розташування (зональності) об’єкта; для грального бізнесу – 1,5%

        на житлову нерухомість, 0,19% – 0,21% залежно від місця розташування (зональності) об’єкта.

       Установлено пільги зі сплати податку в розмірі 100% на господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо, що перебувають у власності фізичних осіб –  пенсіонерів. Зазначена пільга з податку не застосовується до об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються в підприємницькій діяльності).

Відповідно до статті 266 Кодексу фізичні особи у 2022 році сплачували податок за ставками, установленими на 2021 рік. За ставками цього регуля-торного акта фізичні особи розпочнуть сплату в другому півріччі 2023 року.

       Податок є одним із джерел надходжень до загального фонду бюджету міста, коштом якого утримуються бюджетні установи, що забезпечують надання послуг населенню в галузях освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, фізичної культури та спорту, та фінансуються соціально важливі міські цільові програми.

У період проведення заходів з повторного відстеження порівнюються показники фактичних надходжень податку від юридичних осіб (податковим звітним періодом для яких є 2022 рік) та прогнозні показники надходжень на 2022 рік, що були розраховані під час базового відстеження.

 

       Розмір нозімрадходження коштів до бюджету міста від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Фактичні надходження до зведеного бюджету міста за 2022 рік від сплати податку на нерухоме майно склали 117,8 млн грн або 95% річного плану              (124,0 млн грн), у тому числі від юридичних осіб – 101,3 млн грн або 99% до плану (102,3 млн грн). Невиконання планових показників пояснюється введенням з 24.02.2022 воєнного стану та його впливом на платоспроможність платників податків.

Надходження 2022 року від юридичних осіб є більшими за такий прогнозний показник при базовому відстеженні на 11,9 млн грн або на 13,3% (при базовому відстеженні – 89,39 млн грн). Це пояснюється фактично більшою чисельністю у 2022 році власників нерухомості (на 56 осіб), ніж очікувалося при прогнозуванні їх на 2022 рік, а, відповідно, і більшою базою оподаткування (фактична кількість платників на 01.01.2022 – 1 438 осіб, прогнозна кількість при базовому відстеженні – 1 382 особи).

       Отже, практичний досвід застосування у 2022 році діючих у місті ставок податку свідчить про їх прийнятність, навіть у період дії воєнного стану.

 

 

       Кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

        Аналіз показників чисельності платників податку – юридичних осіб свідчить про їх збільшення на 56 осіб (прогноз на 2022 рік при базовому відстеженні – 1 382 осіб, фактично станом на 01.01.2022 – 1 438 осіб згідно з листом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 27.12.2022 №33690/5/04-36-04-12-14).

       Станом на 01.01.2023 чисельність платників податку (юридичні та фізичні особи), на яких поширюється дія акта, складає 12 014 осіб.  Одним із чинників впливу на збільшення кількості платників є проведення фіскальними органами у взаємодії з відповідними підрозділами виконкому міської ради інформаційної роботи серед власників нерухомого майна щодо розширення бази оподаткування та адміністрування цього податку.

 

       Розмір коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання у зв’язку з виконанням вимог акта

         Розмір коштів і часу, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта, для ознайомлення з ним та подачею юридичними особами декларації податковим органам було встановлено в розмірі – 12,57 грн / 0,30 год. Цей показник розробниками розраховувався прогнозовано з мінімальної заробітної плати в розмірі  6 700 грн, але фактично розмір мінімальної заробітної плати на 01.01.2022  на законодавчому рівні встановлено 6 500 грн.

       Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’яза-ний з виконанням вимог акта, скоригований у зв’язку зі зміною розміру мінімальної заробітної плати у 2022 році, тому фактичні витрати становлять 12,19 грн, а розмір часу залишився незмінним.

 

       Рівень поінформованості громадян та суб'єктів господарювання з основних положень акта

 Рівень поінформованості є досить високим. Інформування суб'єктів господарювання, фізичних осіб про ухвалене рішення міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмін-не від земельної ділянки, у м. Кривому Розі» було здійснено шляхом його оприлюднення на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в підрозділі «Регуляторна політика», «Нормативно-правові акти», на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних https://data.gov.ua, та публікації в Криворізькій міській газеті «Червоний гірник» від 06.07.2021 №46 (22115).

       Копію ухваленого рішення міської ради в електронному вигляді та на паперових носіях було направлено Головному Управлінню ДПС у Дніпропет-ровській області з дотримання термінів, визначених підпунктом 12.3.3 пункту 12.3 статті 12, підпунктом 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Кодексу.

        13.01.2023 у виконкомі міської ради в режимі відеоконференції проведено громадські слухання з оцінки ступеня досягнення  цілей  рішення Криворізької міської ради  від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі». У заході взяли участь суб’єкти господарювання, члени Криворізької міської територіальної громади, міської  координаційної ради з питань розвитку підприємництва, депутати міської ради та районних у місті рад, представники органів місцевого самоврядування, що додатково забезпечило поінформо-ваність громади й суб’єктів господарювання з основних положень акта.

       За наданою характеристикою за кожним показником результативності регуляторного акта установлено, що рішення є актуальним.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

 

        З ухваленням рішення Криворізької міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі» забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині встановлення ставок  податку та прозорості й відкритості дій органу місцевого самоврядування при його запровадженні.  

       Показники результативності регуляторного акта свідчать про його актуальність, прийнятність визначених у ньому розмірів ставок податку й доцільність їх практичного застосування.

        За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновки, що задекларовані цілі певною мірою досягнуті. Рішення Криворізької міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у                       м. Кривому Розі» не потребує внесення змін.

 

 

 

Заступник голови постійної комісії

Криворізької міської ради

з питань планування бюджету,

економіки та регуляторної політики

 

 Тетяна МАЛИХІНА

 

     Голова постійної комісії

     Криворізької міської ради

     з питань підприємництва                  

 

     Андрій  ЮРІС

 


Звіт

про повторне відстеження результативності 

регуляторного акта рішення Криворізької міської   

ради від 28.04.2021 №423 «Про встановлення ставок єдиного

податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу»

 

1. Назва регуляторного  акта,  результативність якого відстежуєть-ся: рішення Криворізької міської ради від 28.04.2021 №423  «Про  встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу».

 

         2. Виконавець  заходів з  відстеження: управління розвитку підприєм-ництва, департамент фінансів виконкому Криворізької міської ради.

 

3. Цілі прийняття акта: установлення ставок єдиного податку для суб’єктів господарювання – платників податку І та ІІ груп залежно від виду господарської діяльності,  відповідно до вимог Податкового кодексу України (надалі – Кодекс).

 

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01.01.2023 до 01.02.2023.

 

         5. Тип  відстеження:  повторне. 

 

6. Методи  одержання  результатів  відстеження: 

З метою оцінки ступеня досягнення визначених цілей у рішенні Криворізької міської ради від 28.04.2021 №423  «Про  встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва  м. Кривого Рогу» під час повторного відстеження проводиться порівняльний аналіз показників результативності акта із зазначенням аналогічних показників, що встановлені під час базового відстеження:

статистичних – кількості платників податків та фактичних надходжень у 2022 році до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади від сплати єдиного податку платниками І, ІІ групи (за даними Головного управління ДПС у Дніпропетровській області);

розміру коштів і часу, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, та рівня їх поінформованості з основними його положеннями, визначених і підтверджених суб’єктами господарювання, консультативно-дорадчими органами в здійсненні регуля-торної політики.  

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результатив-ність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних.

Відповідно до Кодексу фіксовані ставки єдиного податку для платників І, ІІ груп установлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб-підприємців, які провадять господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності (КВЕД ДК 009:2010) з розрахунку на календарний місяць. Податок є одним з джерел наповнення зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади.

Результативність відстежувалася шляхом порівняння фактичних показників з прогнозними та плановими показниками, установленими під час базового відстеження, щодо чисельності платників податку станом на 01.01.2022 та 01.01.2023, надходжень до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади від сплати єдиного податку платниками І, ІІ груп у 2022 році та консультацій з представниками громадськості щодо розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконанням вимог акта. Крім кількісних показників до вигод належить забезпечення фінансування міських цільових програм за рахунок збільшення надходжень коштів до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади від сплати єдиного податку платниками І, ІІ груп.

         Очікуваними вигодами внаслідок дії рішення міської ради є у сфері інтересів:

Криворізької міської територіальної громади – забезпечення фінансування цільових програм: соціальних, економічних, екологічних, розвитку підприємництва, електронного врядування, у сфері адміністративних послуг тощо; фінансування бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту;

суб’єктів господарювання – установлення ставок єдиного податку відповідно до вимог Кодексу для суб’єктів господарювання – платників податку І та ІІ груп залежно від виду господарської діяльності;

органів місцевого самоврядування – отримання до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади надходжень від сплати єдиного податку.

Ставки податку на 2022 рік  установлені в місті в розмірі: для платників І групи 8% розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, ІІ групи 17% розміру мінімальної заробітної плати при максимально допустимих на законодавчому рівні 10% та 20% відповідно.

 

8. Кількісні  та  якісні  значення  показників  результативності  регуля-торного  акта.

Відповідно до статі 293 Кодексу органам місцевого самоврядування надані повноваження стосовно встановлення розміру ставок єдиного податку для платників І, ІІ груп. Рішенням Криворізької міської ради  від 28.04.2021 №423 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприєм-ництва м. Кривого Рогу» установлені ставки єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва.

Оцінка показників повторного відстеження результативності регуляторного акта здійснювалася шляхом порівняння кількісних та якісних показників з аналогічними показниками, установленими під час базового відстеження (таблиця).       

Найменування

показника

Показники  результативності дії регуляторного акта

Відхилення

(+/-)

базовий

період

повторний період

Кількість платників єдиного податку І, ІІ груп (осіб)

10 202

10 716

 

+514

Надходження коштів до бюджету Криворізької міської територіальної громади від сплати єдиного податку (млн грн)

104,90

76,90

-28,00*

Розмір часу і коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання – підприємцями, пов’язаними з виконанням вимог акта (год/грн)

1,75/ 73,29

1,75/71,11

 

-2,18**

 

Рівень поінформованості суб’єктів господарю-вання з основних положень акта

Високий

Високий

 

 

Примітка: *Законом України від 15.03.2022 №2120 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» надано право платникам І та ІІ груп з 01.04.2022 не сплачувати єдиний податок, що вплинуло на надходження до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади.

**Зменшення коштів, що витрачає суб’єкт господарювання, пов’язано виключно з тим, що при розробці регуляторного акта прогнозований  розмір мінімальної заробітної плати на 2022 рік був визначений на рівні 6 700 грн відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074 «Про особливості складання проєктів місцевих бюджетів на 2021 рік», але фактично у 2022 році її розмір складав 6 500 грн  відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2022 рік».

 

Кількість платників податку, на яких поширюватиметься регулятор-ний акт, осіб.

Дія регуляторного акта поширюється на суб’єктів господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку І та ІІ груп.

За інформацією  Головного управління ДПС у Дніпропетровській області станом на 01.01.2023 у м. Кривому Розі  обліковано 10 716 платників єдиного податку, з них: І групи – 3 392 суб’єкти господарювання, ІІ групи –  7 324. За показниками, наданими Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, у 2022 році  кількість платників єдиного податку складала 10 202, з них І групи – 3 064 суб’єкти господарювання, ІІ групи – 7 138 суб’єктів господа-рювання (листи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 20.01.2021 №156/5/04-36-04-10, 25.01.2021 №310/5/04-36-04-11-07, 27.12.2022 №33690/5/04-3604-12-14). Порівнюючи показники чисельності платників податку, задекларовані при ухваленні регуляторного акта, з фактичними показниками станом на 01.01.2023, можна стверджувати про збільшення платників єдиного податку на  514, у тому числі платників І групи – на 328 осіб, ІІ групи – 186 осіб, що обумовлюється бажанням мешканців міста й внутрішньо переміщених осіб займатися підприємницькою діяльністю та створювати робочі місця.

Надходження до зведеного бюджету Криворізької міської терито-ріальної громади від сплати єдиного податку (млн грн).

За 2022 рік до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади надійшло єдиного податку від усіх груп платників у сумі 423,8 млн грн, що складає 84,8% від плану. Надходження податку менші, ніж планувалося. Це пояснюється тим, що в період дії воєнного стану згідно із Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» надано право платникам податку І та ІІ груп з 01.04.2022 не сплачувати податок, а для платників ІІІ групи встановлено ставку 2% доходу (було 3% доходу з податком на додану вартість та 5% доходу без податку на додану вартість) і скасовано обмеження щодо кола платників цієї групи.

За інформацією Головного управління  ДПС у Дніпропетровській області у 2022 році надійшло до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної  громади від сплати єдиного податку платниками І, ІІ груп 76,9 млн грн, що на 28,0 млн грн або на 26,7% менше, порівняно з прогнозними показниками, зазначеними в аналізі регуляторного впливу при розробці проєкту регуля-торного акта (104,9 млн грн). Це пов’язано з тим, що при розробці регуляторного акта прогнозований розмір мінімальної заробітної плати на     2022 рік був визначений на рівні 6 700 грн  відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074 «Про особливості складання проєктів місцевих бюджетів на 2021 рік», фактично у 2022 році її розмір складав 6500 грн  відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2022 рік».

 

Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн/год.).

Витрати часу, що несуть суб’єкти господарювання внаслідок дії регуляторного акта, не змінені (1,75 години для ознайомлення з регуляторним актом та подачею звітності податковим органам). Але, витрати коштів суб’єктів господарювання зменшені на 2,18 грн та склали 71,11 грн. Це пов’язано  з тим, що прогнозований розмір мінімальної заробітної плати на 2022 рік був визначений на рівні 6 700 грн відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074 «Про особливості складання проєктів місцевих бюджетів на 2021 рік», установлений – на рівні 6 500 грн відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2022 рік».

 

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних поло-жень акта

Рівень поінформованості з основних положень регуляторного акта  суб’єктів господарювання є досить високим. Їх проінформовано про ухвалене рішення міської ради від 28.04.2021 №423  «Про  встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу» шляхом його оприлюднення 29.04.2021 на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет у підрозділі «Регуляторна політика» https://kr.gov.ua та розміщено в міській газеті «Червоний гірник», на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних https://data.gov.ua, у засобах масової інформації, направлення на адресу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області  в термін, установлений чинним законодавством.

         Крім того, 13.01.2023 проведено громадські слухання з питання оцінки ступеня досягнення цілей, визначених при ухваленні рішення міської ради, на платформі «Zoom». У вищезазначеному заході брали участь представники депутатського корпусу, консультативно-дорадчих органів, діяльність яких пов’язана з темою громадських слухань, органів місцевого самоврядування, Криворізького відділу податків і зборів юридичних осіб управління оподатку-вання юридичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, суб’єкти господарювання.

         Надано характеристику за кожним показником результативності регуляторного акта щодо кількості платників податків, на яких поширюється регулювання, надходжень до зведеного бюджету Криворізької міської територіальної громади коштів від сплати єдиного податку, розміру коштів і часу, що витрачаються суб’єктами господарювання, та рівня їх поінфор-мованості з основних положень акта.

         Учасниками громадських слухань запропоновано чинні розміри ставок єдиного податку для платників І, ІІ, груп залишити без змін.

         9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Рішення Криворізької міської ради від 28.04.2021 №423 «Про встанов-лення  ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу» ухвалено відповідно до вимог Кодексу, яким забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині встановлення ставок  цього податку та прозорості й відкритості дій органу місцевого самоврядування при його запровадженні. З ухваленням цього регуляторного акта впорядковано відносини між суб’єктами господарювання та податковими органами й органами місцевого самоврядування в питаннях сплати єдиного податку фізичними особами-підприємцями І, ІІ груп платників єдиного податку. Установлені розміри ставок податку враховують вимоги Кодексу та несуть більш прийнятне соціально справедливе податкове навантаження для суб’єктів господарювання, у тому числі на період дії воєнного стану.

За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновки, що цілі, задекларовані під час базового відстеження, певною мірою досягнуті. Рішення Криворізької міської ради від 28.04.2021 №423 «Про встановлення  ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу» не потребує внесення змін, що підтверджено під час проведення  громадських слухань.

 

Заступник голови постійної комісії

Криворізької міської ради

з питань планування бюджету,

економіки та регуляторної політики

 

Тетяна МАЛИХІНА

   

 Голова постійної комісії

 Криворізької міської ради

 з питань підприємництва                  

 

Андрій  ЮРІС

 

24 лютого 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради