Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ВІДНОВЛЮЄТЬСЯ: КУДИ ЗВЕРТАТИСЬ КРИВОРІЖЦЯМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ?

Створено: 2022-03-21 11:37:17Оновлено: 2022-03-21 11:52:21

(коментує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)

Міністерством юстиції України, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 № 209, затверджено перелік державних реєстраторів, яким в умовах воєнного стану надається доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, та реалізовано можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій:


  • створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них;
  • зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;
  • зміни місцезнаходження юридичної особи;
  • органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), а також акціонерних товариств, які є банками;
  • зміни видів економічної діяльності фізичних осіб - підприємців;
  • припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ:

  • державна реєстрація проводиться невідкладно після отримання у повному обсязі належних документів;
  • документи для державної реєстрації, які подані не у повному обсязі або не відповідають законодавству, не розглядаються та повертаються заявникові без оформлення відповідного рішення з одночасним усним повідомленням заявнику про повний перелік документів, що повинні бути подані, та/або вимоги законодавства, що повинні бути дотримані;
  • державна реєстрація може проводитися на підставі надісланих заявником електронною поштою або за допомогою інших засобів зв'язку документів в електронній формі, що створені з дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг та законодавства про електронні документи та електронний документообіг, або електронних копій документів в паперовій формі. Електронні копії документів в паперовій формі приймаються за умови підписання таких копій з використанням кваліфікованого електронного підпису заявника;
  • сплата адміністративного збору може підтверджуватися електронною копією (у тому числі скрін-копією) відповідного платіжного документа;
  • адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію благодійних організацій, громадських об'єднань, предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії;
  • вимоги законодавства щодо необхідності нотаріального засвідчення справжності підпису на документі для державної реєстрації не застосовуються у разі, коли такий підпис виконано у присутності державного реєстратора, із встановленням особи підписанта на підставі документа, що посвідчує особу.

21 березня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради