`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`
Створено: 2020-10-02 15:20:28Оновлено: 2020-10-02 15:28:16
Відповідаємо:
Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому міської ради
Гарячим питанням трьох тижнів роботи «КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520» у сфері сімейної політики стало питання отримання багатодітними сім’ями одноразової матеріальної допомоги.
Роз’яснюємо: Вперше, за ініціативи міського голови, у бюджеті міста на 2020 рік передбачені кошти для надання матеріальної допомоги усім багатодітним сім’ям з розрахунку 1 тис. грн. на дитину. (Підстава: рішення Криворізької міської ради від 29.01.2020 №4441 «Про затвердження Положення про надання матеріальної допомоги багатодітним сім’ям міста бюджетним коштом»).
Матеріальна допомога надається багатодітним сім’ям міста та багатодітним сім’ям, що складаються з внутрішньо переміщених осіб, які виїхали з окупованої території та із зони проведення антитерористичної операції на сході України й операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях і взяті на облік в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад.
Допомога нараховується лише на дітей, місцем реєстрації проживання яких є Кривий Ріг.
Для отримання матеріальної допомоги одному з батьків необхідно звернутися до відділів у справах сім’ї і молоді виконкомів районних у місті рад.
Матеріальна допомога виплачується 1 раз протягом року, тому документи від сімей приймаються до 01 грудня 2020 року.
Матеріальна допомога виплачується через банківські установи.
Управління по роботі зі зверненнями громадян виконкому
міської ради
На сьогодні, 1 жовтня 2020 року, одержали відповіді на свої заявки 1011 мешканців (це і конкретні дії, і роз’яснення). Заявки надходять різні-реагуємо!
Серед заявок є і незвичні, як от:
- «До квартири заявниці забігла вулична собака, сидить на кухні. Заявниця разом з дочкою хвилюються. З її слів, сусідів та знайомих, які б могли їй допомогти в цій ситуації, немає. Прохання допомогти у виведенні собаки з квартири.»
Того ж дня, співробітником КП «Центр поводження з тваринами» КМР виведено з квартири собаку та розміщено у притулку вищезазначеного Центру.
- У наступній заявці мешканка міста, яка є особою з інвалідністю повідомляє, що через хворобу не має можливості виходити з квартири. У неї зламався зуб, сильні болі, зуб потрібно видалити. Раніше лікар із стоматології приїздив додому, зараз відмовили у видаленні зуба вдома через COVID-19. Прохає надати допомогу.
Після звернення до Контакт-центру лікарем-стоматологом був здійснений виїзд до заявниці додому та їй надано необхідну медичну допомогу. У телефонній розмові підтверджено цей факт. Заявниця дякує.
У когось це може викликати легку посмішку, але для цієї мешканки нашого міста це була дійсно дієва допомога.
- Мешканка Металургійного району повідомила, що по вул. Криворіжсталі, 10 на фасаді будинку розміщені меморіальні дошки шанованих людей, які свого часу зробили багато добрих справ та працювали на благо міста. Зі слів заявниці, під дошками (фасад будинку) розташована занедбана клумба з сухою травою. Заявниця обурена таким ставленням до пам`яті шанованих людей, з якими колись працювала, та вимагає привести територію до ладу.
Після звернення до Контакт-центру клумбу біля меморіальних дошок, розмішених на споруді ПАТ «Кри-воріжіндустрбуд» по вул. Кри-воріжсталі,10, працівниками това-риства приведено в належний стан.
Добре, що є небайдужі громадяни, яких хвилює пам'ять про видатних земляків!
Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту
виконкому міської ради
Скарги від мешканців міста на криворіжців, які спалюють на власних присадибних ділянках сміття, сухе листя та чагарники, тим самим провокуючи пожежі.
Нагадуємо!
Розведення вогнищ, спалювання листя, рослинності та сміття заборонено законодавством України та передбачає адміністративну і кримінальну відповідальність з відповідним накладенням штрафів.
Спалювання рослинних залишків є прямим порушенням державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів – відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти (340 грн) до вісімдесяти (1360 грн) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти (850 грн) до ста (1700 грн) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Прохання до небайдужих громадян!
Якщо ви виявили осіб, які незаконно спалюють листя і залишки рослинності на своїх присадибних ділянках і городах, викликайте працівників поліції за телефоном -102, щоб порушника було притягнуто до відповідальності.
Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
З питань, що відносяться до повноважень інспекції з благоустрою надійшло 50 заявок
Найбільше нарікань викликає у мешканців міста відновлення благоустрою після проведення земляних робіт. Їх значний обсяг пов'язаний з підготовкою до опалювального сезону та масштабною роботою з модернізації існуючих мереж.
В ході опрацювання отриманих заявок працівниками інспекції здійснено перевірки з виїздом за вказаними адресами та направлено виконавцям робіт 20 приписів щодо відновлення благоустрою. Серед них комунальні підприємства «Кривбасводоканал», «Криворіжтепло-мережа», акціонерні товариства «Криворізька теплоцентраль», «ДТЕК Днііпрообленерго», ТОВ «НВК «Криво-ріжелектромонтаж», ТОВ «Гідро-Еко» тощо. Питання знаходиться на контролі інспекції з благоустрою, по завершенню термінів виконання приписів буде здійснено перевірку.
За 5 адресами ще не вийшов строк дії дозволів, роботи тривають, але, враховуючи отримані заявки, інспекцією наголошено виконавцям робіт на необхідність здійснення ними оперативного часткового благоустрою (планування, підсипки місць розкопів).
Також на своєчасність виконання відновлювальних робіт впливає стан розрахунків мешканців міста за комунальні послуги.
Фото: контроль за відновленням місць розкопів
Виконком Саксаганської районної у місті ради
До служби у справах дітей виконкому районної у місті ради часто звертаються за консультаціями з питань усиновлення.
Роз’яснюємо:
Громадяни України, які бажають усиновити дитину, звертаються із заявою та пакетом документів про взяття їх на облік кандидатів в усиновлювачі до служби у справах дітей за місцем мешкання. Разом із заявою подаються такі документи:
- - копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу;
- - довідка про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами ДФС.
- - у разі коли усиновлювачами є сімейна пара, довідку про заробітну плату за останні шість місяців або копію декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчену органами ДФС, може подавати один із подружжя, який має постійний дохід;
- - копія свідоцтва про шлюб, укладений в органах реєстрації актів цивільного стану, якщо заявники перебувають у шлюбі;
- - висновок про стан здоров’я кожного заявника, складений за формою;
- - засвідчена нотаріально письмова згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення дитини одним із подружжя), якщо інше не передбачено законодавством;
- - довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана територіальним центром з надання сервісних послуг МВС;
- - копія документа, що підтверджує право власності або користування жит-ловим приміщенням;
- - довідка про проходження курсу підготовки з питань виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, з рекомендаціями щодо кількості, віку та стану здоров’я дітей, яких може усиновити заявник, за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У разі коли громадяни України, які бажають усиновити дитину, є її родичами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками чи батьками-вихователями, така довідка не подається.
У разі усиновлення дитини одним із подружжя висновок про стан здоров’я та довідка про наявність чи відсутність судимості подаються кожним із подружжя.
Строк дії документів становить один рік з дня їх видачі, якщо інше не передбачено законодавством.
Щодо будівництва та розміщення спортивно-розважального комплексу (аквапарк та банно-оздоровчий комплекс) на території Саксаганського району.
Згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.06.2019 № 3924 департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради погоджено технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки рекреаційного призначення площею 12,2 га на м-ні 30-річчя Перемоги, 2 в Саксаганському районі (кадастровий номер 1211000000:06:054:0352) за цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту для розміщення спортивно-розважального комплексу в районі комунального закладу «Криворізька міська клінічна лікарня №2» Дніпропетровської обласної ради».
На теперішній час згідно з договором оренди земельну ділянку загальною площею 3,8555 га (кадастровий номер 1211000000:06:054:0376) виділено ТОВ «АКВАТЕРМ ГРУП» від 25.02.2020 № 35739422 для будівництва та розміщення спортивно-розважального комплексу (аквапарк та банно-оздоровчий комплекс).
Вказаним товариством здійнені роботи щодо огородження земельної ділянки для проведення будівельних робіт.
Виконком Інгулецької районної у місті Кривому Розі ради
«Гарячим питанням», особливо для мешканців житлового масиву Інгулець, було питання роботи транспорту в вечірній час.
Повідомляємо мешканцям житлового масиву Інгулець: міським головою Юрієм Вілкулом доручено з понеділка (05 жовтня) збільшити кількість рейсів маршруту 302, а саме останній рейс з площі Визволення здійснюватиметься о 22.15. Особливо ця новина буде цікава тим, хто любить відвідувати театр, зустрічатися з друзями та інше.
02 жовтня 2020