Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ

Створено: 2021-09-02 15:38:53Оновлено: 2021-09-02 15:47:33

ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ  ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА

  •  Чи актуальна процедура вклеювання фотографії в паспорт при досягненні 25- та 45-річного віку?

Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року у вигляді книжечки. Однак, у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника.

Також, ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка,псування, зміна прізвища або інших даних власника документа. При досягненні 25- чи 45-річного віку на вклеювання фотокарток до паспорта-книжечки є тільки місяць, якщо звернутися пізніше – необхідно буде здійснити обмін на ID-картку. Але карантин вніс корективи і у це питання.

Тобто, у період карантину, у зв’язку з несвоєчасним вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-, 45-річного віку жодні адміністративні заходи впливу не застосовуються.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»  у період карантину перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг зупиняється з дня оголошення карантину. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Для вклеювання фотокартки необхідно надати наступні документи:

  • паспорт громадянина України (оригінал);
  • фото розміром 3,5см на 4,5см - 2 штуки.

Послуга надається безкоштовно, протягом 5 робочих днів.

Звертаємо увагу, що у період дії карантину документи для вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-ти річного віку можливо подати незалежно від  місця реєстрації особи. Особа  має право звернутися до територіального підрозділу Державної міграційної служби України або Центру надання адміністративних послуг.

 

  • Яка процедура припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за його рішенням?

 Якщо Ви бажаєте позбавитися статусу фізичної особи-підприємця, Ви можете звернутись до Центру адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділів, управління з питань реєстрації з паспортом та заповнити відповідну заяву, дана послуга – безкоштовна.

 Існує декілька способів подати заяву:

  • у паперовій формі особисто заявником (з пред’явленням документу, що відповідно до закону посвідчує особу);
  • поштовим відправленням (у разі подання заяви поштою справжність підпису заявника обов’язково має бути нотаріально засвідчена);
  • у паперовій формі представником фізичної особи-підприємця (до заяви додатково подається примірник оригіналу або нотаріально засвідчена копія документа, що підтверджує його повноваження);
  • в електронному вигляді на порталі Дія за посиланням https://diia.gov.ua/services/zakrittya-fop  (заява підписується за допомогою кваліфікованого електронного підпису).

 Розгляд документів, поданих для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Адміністративний збір за державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи- підприємця не сплачується.

ЗАСТУПНИК  НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛОЛІТА КІЙЛО

 

  • ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОСВІДЧУЮТЬ ОСОБУ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ?

Відповідаємо:

Наголошуємо, що з 23.08.2021 року набрав чинності Закон, який закріплює на законодавчому рівні визначення е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон, що формуються в застосунку Дія і прирівнює їх до фізичних аналогів. Тобто, цифрові паспорти можна буде пред’являти на території України для посвідчення особи та підтвердження громадянства, отримання адміністративних та інших послуг.


  • ЩО ТАКЕ ПРИНЦИП ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНОСТІ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОСТІ?

 

Відповідаємо:

 

Зареєструвати свою квартиру, будинок, земельну ділянку або власну бізнес-справу криворіжці можуть в межах Дніпропетровської області, адже державна реєстрація нерухомого майна та бізнесу базується на принципі екстериторіальності. Реєстрація фізичних осіб-підприємців здійснюється незалежно від місця знаходження, по всій Україні.

Мешканці міста віддають перевагу виконкому Криворізької міської ради. Також, до нас звертаються з Апостольського, Широківського, Криворізького, Софіївського та інших районів області, що говорить про високий рівень довіри до місцевої влади.

 

Звернутися до будь-якого суб’єкта реєстрації  в межах області можливо і для актуалізації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.  Нагадуємо, що зробити це необхідно
ДО 10 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ!

  • ЗМІНЕНО ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ДЕРЖАВНИМ РЕЄСТРАТОРОМ НЕРУХОМОСТІ В ЦНАП «ВІЗА».


         З метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг та враховуючи карантинно-обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), з 25.08.2021 року змінено графік консультування громадян державним реєстратором відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно управління з питань реєстрації виконкому міської ради в Флагман-офісі Центру «Віза» (пл. Молодіжна, 1, вікно №11) – таке рішення прийнято на засіданні виконкому Криворізької міської ради!

 

МИ ЧЕКАЄМО НА ВАС:

 ВІВТОРОК, СЕРЕДА, ЧЕТВЕР

 

 Час прийому на період карантину залишається незмінним –  08:00-15:30!

Обідня перерва 12.30 – 13.00.

 

Прийом замовників послуг у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попереднім записом та з суворим додержанням протиепідемічних заходів.

Бережіть своє здоров’я та здоров’я оточуючих!

 


 

 


02 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради