Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ШВИДКА ДОПОМОГА Центру «Віза»(«Центр Дії»): продовжує працювати з постраждалими 31.07.2023 мешканцями Центрально-Міського району

Створено: 2023-08-02 15:52:59Оновлено: 2023-08-02 16:06:58

За 2 дні роботи у 2-х штабах з ліквідації наслідків ракетних ударів у Центрально-Міському районі адміністраторами Центру «Віза» («Центр Дії») надано 198 послуг, у тому числі допомогу по внесенню повідомлень на порталі  Дія щодо пошкодженого/зруйнованого  майна - 110 мешканцям.

Нагадуємо, ШВИДКА ДОПОМОГА  Центру «Віза» працюватиме  в штабах з ліквідації наслідків ракетних ударів за адресами:

вул. Українська, 66, біля Криворізької гімназії №60 КМР;

пр-т  Поштовий, 66, у корпусі  Фахового коледжу "Політехніка" (раніше – КТРА)

02.-04.08.2023 за графіком:  08.30 - 18.00.

Прийом мешканців ми забезпечуємо також і в офісах ЦНАПу по районах міста:

Головний офіс: пл. Молодіжна, 1.

Територіальні підрозділи Центру:

Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, буд. 44.

Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, буд. 11, каб. 102.

Покровський район: вул. Шурупова, буд. 2, каб. 12.

Інгулецький район: пр-т Південний, буд. 1.

Житловий масив Інгулець: вул. Гірників, буд. 19, каб. 11 (адміністративна будівля виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради).

Саксаганський район: вул. Володимира Великого, буд. 32,

каб. 122.

Тернівський район: вул. Короленка, буд. 1А, каб. 129.

З питань поновлення паспортів та інших документів пропонуємо звертатися безпосередньо до стаціонарних офісів «Візи».

МОБІЛЬНА «ВІЗА»  може виїхати до мешканців, які втратили рухомість, за місцем їх розміщення (заявку можна оформити за телефоном 0 800 500 459).

.

Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
e-mail: 
[email protected]

https:/viza.kr.gov.ua/

02 серпня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради