«Гаряча» телефонна лінія - як механізм комунікації мешканців із владою
Створено: 2019-08-02 09:58:05Оновлено: 2019-08-02 10:02:51
(коментує департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради)
із напрямів забезпечення доступності отримання послуг мешканцями міста є запровадження в департаменті соціальної політики «гарячої» телефонної лінії для користувачів соціальних послуг – 097-027-2624.
Нагодою отримати відповідь на соціальні питання безкоштовно, гарантовано та доступно за останній місяць скористались більше 100 мешканців міста. Набрати номер телефонної лінії та отримати зворотній зв’язок із соціальних питань мають можливість жителі усіх районів міста. А спеціалісти соцзахисту обов’язково нададуть відповідь на питання. І як вже склалося, на ті з них, що найчастіше виникають, відповідаємо сьогодні.
1. Куди звертатися, якщо в отримувача субсидії виникають питання щодо оплати за комунальні послуги, розмір нарахованої субсидії тощо?
Нагадаємо: з початку 2019 року в Україні запроваджено монетизацію житлової субсидії, тобто перерахування її безпосередньо отримувачу. Починаючи з лютого 2019 року до повноважень управлінь праці та соціального захисту населення входить виключно нарахування житлової субсидії. Отже, за отриманням інформації:
- з будь-яких питань щодо призначення житлової субсидії необхідно звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради;
- про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) - до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг;
- про операції щодо виплати житлової субсидії – до АТ «Ощадбанк». Інформація надається в порядку, визначеному АТ “Ощадбанк”.
2. Чому відмовили у призначенні житлової субсидії з 1 травня поточного року?
Причин відмови у призначенні субсидії є декілька, і всі вони є індивідуальними, і залежать від конкретної ситуації, що склалася за адресою домогосподарства.
На практиці, найчастіше причиною відмови у призначенні житлової субсидії, з якою звертаються громадяни, є наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Нагадуємо: житлова субсидія не призначається, якщо за адресою домогосподарства існує заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 340,00 грн.
У такому випадку субсидія може бути призначеною за умови сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі), або за рішенням районної комісії, як виняток.
Довідково: сьогодні у місті субсидією користуються 47,4 тис. сімей.
Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові допомогати.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою: e-mail:upszn@kr.gov.ua
Телефон «гарячої лінії» 097 027 2624
02 серпня 2019