Нова філософія публічної адміністрації: моніторинг прогресу реформи адмінпослуг у м.Кривому Розі
Створено: 2017-08-02 16:43:32Оновлено: 2017-08-02 17:08:29
Рішенням міської ради в кінці грудня минулого року було затверджено Програму розвитку нових технологій муніципального менеджменту в Центрі адміністративних послуг та його територіальних підрозділах на 2017-2019 роки. Головним завданням цієї Програми є створення комфортних умов для отримання доступних і якісних адміністративних, інших публічних послуг підприємцями, громадянами шляхом упровадження нових технологій та інструментів електронного урядування, електронної демократії в роботі Центру адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділів, що виключають корупційні ризики. Реалізація завдань Програми здійснюється у тісній співпраці із Постійною комісією міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва.
Як затверджено рішенням міської ради, управління з питань надання адміністративних послуг виконкому прозвітувало про виконання заходів Програми розвитку нових технологій муніципального менеджменту за І півріччя поточного року. Цей звіт відбувся перед міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва, представниками, помічниками депутатів міської ради..
Учасників круглого столу ознайомлено із проведеною роботою щодо впровадження нових інформаційні технології у діяльності Центру «Віза» - система електронного керування чергою, СМС–інформування замовників послуг про результати їх надання, віддалена реєстрація на прийом до адміністраторів Центру засобами Інтернет, безкоштовний Wi-Fi, інформування про середню завантаженість Центру, його терпідрозділів, надання 23 адміністративних послуг в електронній формі через електронні сервіси державних порталів, програмний продукт «Електронна система оцінки якості надання послуг»; системою інформаційно–медійної підтримки роботи Центру, єдиних реєстраційних офісів через дію краудсорсінг–проекту «Ваш Центр послуг: просто, доступно, якісно»; проведення медійних заходів – виставки послуг підприємств; сходи мешканців віддалених мікрорайонів та селищ; промоційні акції; розповсюдження безкоштовних збірників Центру та Реєстраційних офісів; популяризації роботи «єдиних офісів» органів місцевого самоврядування серед громадян, підприємців, молоді урочисті церемонії вручення перших паспортів громадян України до державних свят, результатів пакетної послуги «Перші документи дитини», екскурсії, флешмоби, функціонування у «Візі» постійно діючих виставок, у т.ч. дитячих малюнків. Для зручності відвідувачів Центру організовано велопарковку, встановлено поштомат, спеціальне обладнання для людей з вадами зору, розміщено відділення банківської установи.
Найбільшу зацікавленість присутні виявили до запровадженого нового сервісу у тестовому режимі з питань оформлення біометричного паспорта, реалізованих та нових пакетних послуг, розділу інтерактивного опитування Активний громадянин із сервісом «швидкого переходу» за допомогою QR-коду. Також, були висловлені схвальні відгуки про роботу модернізованого Центру адміністративних послуг «Віза».
Першочерговим завданням, до кінця поточного року для Центру «Віза» визначено: впровадження нових електронних сервісів: мобільний додаток, інтерактивні інструкції «Інтерактивний гід», придбання серверного забезпечення (для оптимізації та підвищення надійності роботи інформаційно-комунікаційної системи Центру «Віза», забезпечення максимально стабільного функціонування, поліпшення захисту від збоїв та здатності швидкого поновлення працездатності системи, підтримка належного ступеню захищеності), переносного «офісу» (обладнання для мобільного автоматизованого робочого місця адміністратора та державного реєстратора, що дозволить обслуговувати заявників з обмеженими фізичними можливостями на дому або в лікарні, за їх заявою), створення мережі довідково-інформаційних сенсорних кіосків для ознайомлення з переліком послуг та можливості їх отримання, розвиток каналів доступу до адміністративних, інших публічних послуг в електронному вигляді через мережу Інтернет засобами Skype-зв’язку, Viber, Facebook, Google+, Twitter тощо. І це підтримали учасники круглого столу.
Нагадаємо, що з серпня поточного року проводиться оцінювання роботи Центру «Віза» шляхом заміру індексу NPS (Net Promoter Score) індекс споживчої лояльності, бо це самий ефективний засіб оцінки рівня сервісу.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]
02 серпня 2017