Як уникнути проблем при підписанні документу у Єдиній державній системі у сфері будівництва
Створено: 2024-07-02 15:26:47Оновлено: 2024-07-02 15:27:56
Підписуючи документ виникає помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи пошкоджений ключ).
Зверніть увагу на правильність введеного паролю, перевірте розкладку клавіатури та активність клавіші CapsLock. Якщо пароль введено коректно, перевірте ваш ключ за допомогою сервісу: https://sign.diia.gov.ua
При спробі використання електронного ключа з'являється повідомлення «Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа» або «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації»
Такі повідомлення користувач отримує через наступні 3 причини:
№ 1 - невірно вказано пароль до носія ключової інформації;
№ 2 - невірно обраний носій ключової інформації;
№ 3 - перевищено число спроб введення невірного паролю.
Якщо ключ видалено через перевищення кількості дозволених спроб введення невірного паролю - слід повторно згенерувати особистий ключ та отримати сертифікати.
Що робити при виникненні помилки при зчитуванні особистого ключа, якщо сертифікат пошкоджений або не може бути використаний.
При такій помилці рекомендовано:
- спробувати очистити кеш браузера і оновити сторінку;
- перевірити ключ, використавши сервіс: https://ca.diia.gov.ua/sign;
- якщо попередні дії не допомогли, варто спробувати перегенерувати ключ;
- якщо у вас наявний ключ іншого АЦСК, спробуйте увійти до системи використавши його.
Також звертаємо увагу, що коректна працездатність системи гарантована в браузері Google Chrome.
02 липня 2024