ГОЛОВНЕ ПРАВИЛО ЦЕНТРУ «ВІЗА» - ЧУТИ КЛІЄНТА!
Створено: 2017-06-02 15:11:03Оновлено: 2017-06-02 15:14:59
Сьогодні 95% відвідувачів задоволені роботою Центру (за даними опитування наших споживачів, проведеного під час Виставок адміністративних послуг у травні цього року). Разом з цим, 5% респондентів надали негативні відповіді - і це простір для удосконалення нашої роботи.
На думку більшості учасників анкетування, для наближення послуг до замовників важливо запровадити електронні послуги, збільшити кількість пакетних послуг (відповідно 63%, 45% респондентів); а для чверті опитаних-створити мобільні офіси.
Найвищі оцінки (за 5-ти бальною шкалою) від учасників опитування щодо якості надання послуг отримали Нова-Ком, БТІ, Державна служба надзвичайних ситуацій, Центри правової допомоги, адміністратори та державні реєстратори. А очолюють антирейтинг – Криворіжгаз, Теплоцентраль та їх абонентські служби (38%, 31% відповідно).
Серед побажань: розширення електронних сервісів, у тому числі в абонентських службах, центрах звернень; запровадження послуг з видачі біометричних паспортів у Візі; збільшення пакетних послуг; безкоштовний мобільний зв'язок для міських телефонів оперативних служб міста, тощо.
Зворотній зв'язок з мешканцями, суб’єктами господарювання для нас дуже важливий, адже ми налаштовані оперативно реалізовувати завдання міського голови Ю.Г. Вілкула: «Є потреба - є послуга!»
Отже і зараз, ми проводимо анкетування мешканців, суб’єктів господарювання щодо рівня свобод і можливостей бізнесу у м. Кривому Розі.
Бажаючі можуть скористатися QR-кодом:
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]
02 червня 2017