Центр «Віза» («Центр Дії»): відомості про земельну ділянку у формі витягу. Як отримати?
Створено: 2024-04-02 09:54:47Оновлено: 2024-04-02 09:59:06
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку є обов'язковим документом при вчиненні правочинів щодо земельної ділянки (купівля-продаж, дарування, спадщина, обмін, оренда, тощо) оскільки підтверджує те, що земельна ділянка зареєстрована та містить відомості, які внесені до Поземельної книги.
Щоб отримати витяг з Державного земельного кадастру необхідно звернутись до найближчого підрозділу Центру надавши наступні документи:
- заяву встановленого зразка (формується в реєстрі);
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру
про земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви
уповноваженою заявником особою);
- запит нотаріуса, у провадженні якого перебуває спадкова справа, у разі, якщо витяг з Державного земельного кадастру отримується спадкоємцем для оформлення права на спадщину.
Отримання витягу відбувається одразу, у момент звернення до адміністратора Центру «Віза» («Центр Дії») за умови, що земельна ділянка зареєстрована в кадастровому реєстрі.
Також витяг можна отримати онлайн за допомогою електронних сервісів Держгеокадастру.
Нагадуємо: витяг з ДЗК є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі!
Безстроковими є витяги:
- про земельну ділянку для оформлення права на спадщину, що видається спадкоємцям;
- для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або внесення інших відомостей до Державного земельного кадастру.
З 01 січня 2024 року сума адмінзбору за надання витягу з ДЗК складає 151 грн. 40 коп. за 1 витяг.
У разі, якщо витяг містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (80 грн.).
Нагадуємо, що Центр «Віза» («Центр Дії») та його територіальні підрозділи здійснюють прийом документів та видачу готових результатів послуг за попереднім записом до електронної черги.
Зареєструватись в електронній черзі можна за допомогою QR-кодів:
Воїни та члени їх сімей в усіх офісах ЦНАПу “Віза» («Центр Дії») обслуговуються першочергово і без попередньої реєстрації.
Центр “Віза” (“Центр Дії”) - #Ваша довіра - наш досвід!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
e-mail: [email protected],
02 квітня 2024