Контакт-центр 1520: підсумки першого кварталу 2021 року
За перших три місяці роботи до Контакт-центру 1520 надійшло 12 000 дзвінків та повідомлень від криворіжців, у т.ч. 7747 заявок та 4253 консультації. Левова частка заявок (79%) надійшла за телефонами 1520 або (056)499-1520, інші – через електронні ресурси (сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та мобільний додаток). Опрацьовано за цей період 6276 заявок (81%), інші - у роботі. До речі, 72% заявників – це жінки.
Найактивнішими щодо звернень до Контакт-центру виявилися мешканці Металургійного, Саксаганського, Тернівського районів, які мають найвищі показники інтенсивності надходження заявок на 10 тис. мешканців – 257, 180, 162 відповідно при середньому по місту 155 за I-й квартал. Майже 3000 криворіжців зареєстрували у Контакт-центрі особисті кабінети, у поточному році сайт переглянуло понад 167 000 осіб.
Найбільша кількість питань стосується надання послуг мешканцям будинків (3315 заявок або 43% від загальної кількості заявок), серед яких незадовільне опалення в будинку; обслуговування будинку та прибудинкової території; ремонти покрівель були найактуальнішими. У сфері благоустрою надійшла 581 заявка, левова частка з яких стосувалася питань наявності на території мешкання безпритульних тварин, знесення сухостійних дерев та санітарного стану мікрорайонів.
Акуальними залишаються й питання соціальної політики (829 заявок). В основному цікавились отриманням картки криворіжця, призначення та виплат субсидій, соціальних допомог.
Не менше хвилювання викликали у криворіжців питання щодо охорони здоров’я (525 заявок), значна частка яких (25%) стосувалася питання укладання декларацій з лікарями.
Цікавлять наших містян й питання роботи громадського транспорту.
Ураховуючи карантинні обмеження у роботі установ, закладів та підприємств, у Контакт-центрі 1520 запроваджено та реалізуються онлайн-консультування керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради. Особливо популярними були консультації департаменту соціальної політики, розвитку інфраструктури міста, управлінь охорони здоров’я, транспорту та телекомунікацій, розвитку підприємництва, інспекції благоустрою та інші.
З останніх новацій для удосконалення взаємодії з мешканцями є запровадження з березня 2021 року віртуальних он-лайн приймалень районів у Контакт-центрі 1520, а з квітня - віртуальних он-лайн приймалень керівників комунальних закладів та підприємств. Завдяки цьому у кожного криворіжця є можливість особисто поспілкуватися з керівниками та отримати фахову консультацію з тих чи інших питань. Зателефонувати можна за телефонами 1520, (056)499-1520 згідно із щомісячними графіками, які ми публікуємо на нашому сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/ у розділі «Новини».
Серед звернень до Контакт-центру від криворіжців є чимало заявок й від громадських організацій, голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, квартальних комітетів, батьківських комітетів шкіл та інших.
З початку року маємо 107 подяк на адресу і міського голови, і працівників Контакт-центру, і широкого кола виконавців (працівникам медичних закладів, управителям будинків, комунальним підприємствам міста, працівникам сфери освіти та іншим виконавцям).
Контакт-центр 1520 завжди тримає руку на пульсі усіх проблемних питань міста. Ми реагуємо, ми діємо, ми вдосконалюємося!
Дякуємо Вам за довіру!
02 квітня 2021