Послуги КП «Кривбасводоканал» в «Візі»: попит, пропозиції, критика
Послуги КП «Кривбасводоканал» в «Візі»: попит, пропозиції, критика
(коментує КП «Кривбасводоканал»)
Для спрощення доступу мешканців міста до послуг КП «Кривбасводоканал» комунальне підприємство разом з Центром «Віза» об’єднали зусилля. Тривалий час на базі Центру щочетверга проводять прийом представники водоканалу: фахівець служби Збуту надає консультаційну допомогу з 9.00 до 12.00, техвідділу – з 13.00 до 16.30.
Така форма співпраці дозволяє як фізичним, так і юридичним особам обрати для себе зручний формат спілкування з надавачами послуг, не відвідуючи їх структурні підрозділи.
В середньому до спеціалістів водоканалу у Центрі «Віза» в день прийому звертаються 10-20 чоловік. Найбільше їх цікавлять питання, пов’язані з нарахуваннями, лічильниками та технічними умовами.
Як показав досвід, існує необхідність у вдосконаленні технічних можливостей водоканалу у вікні прийому «Віза» - додатковому встановленні комп’ютера з відповідним програмним забезпеченням, яке б дозволило працівникам підприємства безпосередньо у «Візі» більш предметно допомагати людям в питаннях нарахувань. КП «Кривбасводоканал» взято до уваги це побажання і в плани входить таке покращення умов обслуговування людей.
Контакти КП «Кривбасводоканалу»:
центр обслуговування абонентів – 067-659-15-75,
центральний диспетчер – 067-541-61-02
02 квітня 2019