Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВТРАТИЛИ ДОКУМЕНТИ? МІСЬКВИКОНКОМ ПІДКАЖЕ, ЩО РОБИТИ

Створено: 2018-06-20 10:21:26Оновлено: 2018-06-20 10:30:58

До виконкому міськради часто звертаються криворіжці, які в силу тих чи інших обставин втратили документи на житло. Причини втрати документів у всіх різні, а проблема постає одна.

Для людини, яка пережила грабіж чи пожежу, додатковим стресом є необхідність займатися відновленням втрачених документів, ще зважаючи на те, що дуже часто назва документу та його видавник давно забулися і до кого звертатися за їх відновленням невідомо.

Виконавчий комітет Криворізької міської ради завжди стоїть на захисті законних прав власників нерухомого майна, у зв’язку з чим доводить до відома криворіжців наступну інформацію.

По-перше, необхідно з’ясувати, який саме документ було втрачено. Для цього необхідно звернутися до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділів та інших акредитованих суб’єктів або ж самому вдома скористатись електронним сервісом, та отримати інформацію про зареєстровані права на своє нерухоме майно. В інформаційній довідці, серед іншого, буде інформація про документ, на підставі якого відбувалася державна реєстрація. Він Вам і потрібен!

По-друге, з’ясувавши видавника, Ви звертаєтесь до того органу чи посадової особи за дублікатом, що видавав оригінал документу. Отримавши дублікат, необхідно зареєструвати зміни, які відбулися у Вашому праві власності, а саме: тепер Ваше житло належить Вам не на підставі втраченого документа, а на підставі його дубліката. Тут Вам знову у нагоді стануть управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центр адміністративних послуг «Віза», його територіальні підрозділи та інші акредитовані суб’єкти. Також, слід зазначити, що у віддалених районах Кривого Рогу здійснюється прийом громадян у «Мобільному офісі», а для осіб з обмеженими можливостями виконкомом Криворізької міської ради запроваджено «Мобільний кейс», який надає змогу провести реєстрацію вдома у такої особи.

Надавши дублікат Вашого документа на житло, а також документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, Ви протягом одного робочого дня отримуєте витяг про внесені зміни.

Слід зазначити, що у випадку, якщо Ваше житло до втрати документів реєструвалося до 2013 р., така процедура займе 5 робочих днів.

Якщо отримати дублікат немає можливості (наприклад ліквідовано видавника), в такому випадку державним реєстратором використовуються відомості з Державного земельного кадастру або Реєстру прав власності на нерухоме майно та паперовий носій інформації.

У разі наявності у людини копії примірника втраченого документу подається також відповідна копія.

 

Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;    e-mail: [email protected].

• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

 


 

20 червня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради