Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ У КРИВОМУ РОЗІ

Створено: 2019-02-20 14:09:42Оновлено: 2019-02-20 14:13:29

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради нагадує: зареєструвати місце проживання – обов’язок кожного. «Прописатись» за новою адресою необхідно протягом 30 календарних днів з моменту переїзду до нового житла. Для громадян, які не зареєстрували своє місце проживання вчасно, встановлена адміністративна відповідальність, передбачена законом!

Тим паче, що в Кривому Розі зареєструвати місце проживання – ПРОСТО, ДОСТУПНО та ЯКІСНО! За рішенням Криворізької міської ради повноваження з реєстрації місця проживання делеговано виконкомам районних у місті рад, а в них створено сучасні та комфортні «офіси прописки». Крім того, встановлено єдині та зручні графіки прийому заявників, у тому числі з продовженим робочим днем (у вівторок до 20.00).

«Виписатись» зі старої адреси та «прописатись» за новою можливо одночасно та ще й в день звернення. Для маломобільних осіб передбачена можливість виїзного обслуговування за допомогою Мобільного кейсу. А у віддалені райони міста спеціаліста «офісу прописки» привезе Мобільний офіс муніципальних послуг.

 

Для реєстрації місця проживання заявнику достатньо надати:

1. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-паспорта, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист. Для реєстрації проживання дітей, віком до 16 років - подається свідоцтво про народження.

2. Квитанцію про сплату адміністративного збору. При реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу.

3.  Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному житлі. Це можуть бути: ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї.

4. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

5. У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подається документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).

 

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].

• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

20 лютого 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради