Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

У 2011 році процедура отримання дозвільних документів помітно покращилася

Створено: 2011-12-19 14:40:02Оновлено:

Міська влада створює всі необхідні умови щодо спрощення процедур видачі документів дозвільного характеру, покращення якості надання муніципальних, у тому числі адміністративних послуг. Це є стратегічними та оперативними напрямками діяльності виконкому міської ради, виконання яких визначено Стратегічним планом розвитку міста Кривого Рогу до 2015 року. Про це детально розповіла начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур Наталія Романовська під час своєї доповіді на засідання виконкому Криворізької міської ради.

Так Н.Романовська відзначила, що за даними проведеного опитування (більше 800 респондентів), майже 65% з яких відмічають покращення у 2011 році процедури отримання дозвільних документів та пов’язують це із започаткуванням функціонування муніципального центру послуг.

У порівнянні із 2010 роком значно знизився рівень негативних оцінок щодо складнощів при отриманні дозволів, погоджень (в органах місцевого самоврядування на 14%, місцевих (територіальних) дозвільних органах на 21%, комунальних службах на 27%).

Удосконалення формату надання послуг в єдиному дозвільному центрі шляхом упровадження пілотної моделі «Муніципальний центр послуг» позитивно вплинуло на підвищення ефективності цієї роботи, досягнення максимальної прозорості та відкритості виконання дозвільних процедур.

За пропозиціями мешканців міста створено необхідні зручності для споживачів муніципальних послуг, у тому числі із особливими потребами, покращено комфортність їх надання - на конкурсних засадах забезпечено функціонування відділення банківської установи; кіоску комунального підприємства з надання послуг із ксерокопіювання; встановлено систему відео нагляду; залучено до роботи державних реєстраторів, представників архівного відділу, захисту прав споживачів.

Міський голова зазначив, що досвід виконкому міської ради щодо упорядкування муніципальних послуг Дніпропетровська обласна державна адміністрація навіть рекомендувала міським радам, райдержадміністраціям для вивчення та запровадження.

Пріоритетним напрямком діяльності муніципального центру послуг є надання державних, муніципальних адміністративних послуг суб'єктам господарювання щодо отримання дозволів. На покращення умов отримання дозвільних документів, з 1 вересня подовжено режим роботи центру у будні дні та у суботу.

Завдяки підтримці голови обласної державної адміністрації Олександра Вілкула, на прохання підприємців, вирішено питання щодо видачі дозволів, погоджень інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю, Дніпропетровським обласним центром з охорони історико-культурних цінностей безпосередньо у Кривому Розі.

У поточному році розпочато формування єдиної електронної інфраструктури обміну даними між службами центру, діагностики проходження процедур із забезпеченням доступу до неї споживачів. Проект «Електронна система оцінки якості надання послуг» став переможцем обласного конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування. Упровадження вказаного програмного забезпечення є важливим етапом організації із січня наступного року процесу видачі дозволів виключно через державних адміністраторів, як цього вимагає чинне законодавство.

(0564)92 13 03, [email protected]

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради