Цікаві факти про «ГАРЯЧУ» ЛІНІЮ ЦНАПу «ВІЗА»
Створено: 2019-11-19 15:23:14Оновлено: 2019-11-19 15:25:15
Як один з ефективних механізмів зворотнього зв’язку ЦНАПу «Віза» із замовниками послуг, іншими мешканцями Криворізької громади є робота «Гарячої» лінії, яку було розпочато з грудня 2017 року.
Всі дзвінки для мешканців – БЕЗКОШТОВНІ.
- За весь час оператором «Гарячої» лінії ЦНАПу «Віза» опрацьовано 17 341 звернення, у тому числі у 2019 році більше половини загальної кількості – 8 891.
- Найчастіше звертаються мешканці Металургійного, Покровського та Саксаганського районів.
- Рекордну кількість телефонних звернень адміністратор прийняла 16.09.2019 – 77.
- Статистика свідчить, що в середньому оператором кожного місяця надається близько 1000 консультацій.
- Першу сходинку в рейтингу дзвінків складають запитання з паспортних процедур (55% всіх звернень).
- 22% дзвінків – не стосуються повноважень ЦНАПу «Віза», серед них:
- оформлення туристичної, робочої візи;
- «виклики» мешканців з комунальних питань;
- отримання довідки про несудимість;
- призначення пенсій тощо.
Кожен криворіжець може отримати відповіді на запитання або ж внести свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування ЦНАПу «Віза» звернувшись на «Гарячу» лінію за телефоном 0-800-500-459, електрону пошту [email protected], чи через вебпортал Центру адміністративних послуг «Віза» http://viza.kr.gov.ua/.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
19 листопада 2019