Особливості спадкування нерухомості у разі відсутності правовстановлюючих документів
Створено: 2017-09-19 12:58:23Оновлено: 2017-09-19 13:00:09
До виконкому Криворізької міської ради часто звертаються криворіжці, які, в силу тих чи інших підстав, потрапили в скрутне становище. Зокрема: багато людей після смерті родичів не можуть успадкувати нерухоме майно, у зв’язку з втратою документів або відсутністю їх реєстрації. З метою вирішення вказаних складнощів поспішаємо надати відповідь.
1. Втрата документів, які б підтверджували право власності померлих на нерухомість. В такому випадку спадкоємцю необхідно звернутися до нотаріуса. Нотаріус має перевірити подані документи та встановити, чи немає заборон або арешту нерухомого майна. За відсутності необхідних документів нотаріус відмовляє у вчиненні нотаріальної дії та роз’яснює процедуру вирішення зазначеного питання в судовому порядку. Звертатися слід до суду за місцезнаходженням нерухомості, права на яку треба оформити.
2. Відсутня реєстрація права власності на нерухомість за померлою особою. В цій ситуації спадкоємцю, знову ж таки, необхідно спершу звернутися до нотаріуса з метою заведення спадкової справи, отримати у нього витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи та документ, що містить відомості про склад спадкоємців. З вказаними документами, а також з документами, які б підтверджували право власності на нерухомість за померлою особою спадкоємець може звернутися до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, для того, щоб зареєструвати в Державному реєстрі прав право власності за померлим, після чого нотаріус вже буде мати можливість видати Свідоцтво про право на спадщину.
Ми працюємо для Вас!
Контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34; e-mail: [email protected].
19 вересня 2017