КРИВБАСВОДОКАНАЛ - ПРАГНЕ ПОКРАЩИТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ
Створено: 2017-07-19 08:57:20Оновлено: 2017-07-19 08:59:27
В органах місцевого самоврядування Кривого Розу вже другий рік поспіль запроваджується нова філософія публічного адміністрування через реформу адміністративних послуг. Метою її є – клієнтоцентричність, або споживач – передусім.
Перші результати реформування були розглянуті на засіданні виконкому міської ради 12.07.2017. Затверджено першочергові заходи з її реалізації до кінця 2017 року, які схвально підтримано мешканцями.
17 липня для підприємців у виконкомі міської ради проведено Виставку послуг КП “Кривбасводоканал”, участь в якій прийняли провідні фахівці управлінь з питань надання адміністративних послуг, розвитку підприємництва, благоустрою і житлової політики та відділу з питань захисту прав споживачів виконкому міської ради. Вони роз`яснювали переваги нових сервісів, а підприємці – говорили про перешкоди в їх діяльності.
Суб’єкти господарювання Бережний О.В. (ТОВ «Хуторець»), Боковенко І.А. (ПрАТ «УкрПанГруп»), Ломаченко С.В. (ТОВ «Термінал-М»), та інші висловлювали пропозиції та зауваження щодо вимог підприємства по встановленню лічильників у т.ч. із водовідведення, перевірок, культури обслуговування, якості води, роботи аварійних служб. Окрема низка запитань стосувалась благоустрою після проведення відповідних робіт підприємством по порушенню комунікацій, так званим «розкопкам». Для цього до участі у Виставці послуг було запрошено фахівців інспекції з благоустрою.
Головним завданням, яке повинно вирішити «Кривбасводоканал» – чіткі єдині для підприємців всього міста «правила гри» - цього вимагає бізнес. Крім того, за даними інтерактивного опитування «Активний громадянин» на офіційній сторінці виконкому міської ради в мережі Інтернет роботу підприємства оцінено лише на 3,18 (за п’ятибальною шкалою).
Керівники підприємства завірили присутніх, що активізують роботу по вирішенню проблемних питань, розширенню сервісів підприємства для замовників (створення електронного кабінету, можливості подачі документів на окремі послуги в електронній формі), покращенню зручностей в оформленні документів, у т.ч. через організацію виїзних прийомів. Про проведену роботу буде проінформовано мешканців міста через засоби масової інформації.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
493-08-28e-mail: [email protected]
19 липня 2017