Зупинимо COVID-19 разом!
Створено: 2020-06-19 14:12:45Оновлено: 2020-06-19 14:14:56
Дотримуючись заходів із запобігання поширенню COVID-19 та умов карантину, ми продовжуємо надавати адміністративні та інші публічні послуги, створюючи безпечний простір для наших відвідувачів і співробітників.
З 12.03.2020 ми жодного дня не припиняємо обслуговування наших замовників, насамперед з невідкладних питань!
А вже починаючи з 09.06.2020 адміністратори «Візи» надають увесь перелік послуг, але виключно за попереднім записом до електронної черги з додержанням тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів
Статистика 14 карантинних тижнів сьогодні свідчить про поступове збільшення звернень громадян та суб’єктів господарювання до офісів послуг органів місцевого самоврядування:
Ураховуючи поступові адаптивні заходи, що вживаються Урядом задля виходу з карантину, карантинні обмеження послаблено, але продовжено до 31.07.2020 строк дії карантину та протиепідемічних заходів.
А ще, ми інформуємо замовників послуг щодо режиму роботи ЦНАПу «Віза», особливостей прийому документів в умовах карантину, новаціях законодавства у сфері адміністративних послуг через офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза». За період карантину розміщено понад 200 таких публікацій.
Одним із найактуальніших питань для замовників послуг є інформація про готовність результату послуги. Для зручності наших відвідувачів ми розміщуємо реєстри готових результатів послуг, на сьогодні (з початку року) – їх 2268, у тому числі:
- послуги Державного земельного кадастру – 542;
- з земельних питань – 209;
- дозвільні процедури – 421;
- оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки – 177;
- оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 411;
- послуги виконкомів районних у місті рад – 189;
- з питань реєстрації нерухомості – 116;
- з питань реєстрації бізнесу – 125;
- з питань архітектури – 45;
- оформлення паспорта після уклеювання фотокартки – 33.
Одержати готові результати Ви можете щодня:
Флагман – офіс Центру «Віза»:
понеділок, середа, п’ятниця з 9.00 до 16.00 години,
вівторок, четвер з 9.00. до 20.00 години без перерви,
4-та субота місяця: .9.00-12.30 13.30-16.00
Територіальні підрозділи Центру «Віза»:
щоденно (крім вихідних та святкових днів) з 9.00 до 16.00 години, обідня перерва з 12.30 до 13.00 години.
Також, інформацію про готовий результат послуг можна переглянути, якщо зареєструватись в електронному кабінеті на вебпорталі ЦНАПу «Віза», а саме:
Крок 1 перейти на вебпорталі Центру «Віза» у розділ «Мій кабінет»:
http://viza.kr.gov.ua/#/login;
Крок 2 авторизуватися зручним способом;
Крок 3 переглядати стан своїх звернень.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративнихпослуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: viza@kr.gov.ua
19 червня 2020