Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВИВЧАЄМО РІВЕНЬ КЛІЄНТОЦЕНТРИЧНОСТІ «ЄДИНИХ ВІКОН»

Створено: 2017-06-19 16:39:17Оновлено: 2017-06-19 16:45:05

Міським головою Юрієм Григоровичем Вілкулом підписано рішення про розгляд на засіданні виконкому міської ради 12.07.2017 питання: «Про дотримання принципу клієнтоцентричності в «єдиних вікнах» органів місцевого самоврядування та абонентських службах підприємств, установ, організацій – надавачів послуг населенню».

Рік тому, це питання  також розглядалося на засіданні виконкому міської ради. Міським головою було підписано Меморандум про взаємодію у сфері надання якісних адміністративних, інших публічних послуг мешканцям міста Кривого Рогу. Тоді криворіжці оцінили рівень клієнтоцентричності «єдиних вікон» органів місцевого самоврядування та підприємств, що надають послуги (газо-, водо-, тепло-, електро-, постачання) таким чином: із 523 респондентів 85% опитаних надали позитивну оцінку якості отриманих послуг, 72% - відчули позитивні зміни після передачі повноважень органам місцевого самоврядування від Міністерства юстиції України та Державної міграційної служби. Пропозиції учасників опитування стосувались запровадження електронних послуг (41%), збільшення кількості територіальних підрозділів (18%), створення мобільних офісів з надання послуг (18%).

Відреагували керівники підприємств, організацій, установ на критику мера і протягом 2016-2017 вжито наступних заходів:

- до роботи у Центрі адміністративних послуг «Віза», додатково, залучено повноважних представників територіальних сервісних центрів Міністерства внутрішніх справ України (колишні МРЕО), міських управлінь Пенсійного фонду України, Південної податкової інспекції;

-   розширено перелік адміністративних, інших публічних послуг, які надаються через Центр (для зручності замовників послуг, скорочення витрат їх часу запроваджено п’ять пакетних послуг: «перші документи дитини», «втрата близької людини», «розміщення зовнішньої реклами», «новий суб’єкт – новий об’єкт», «документи багатодітної сім’ї»);

-   придбано через тендерні процедури в системі «Прозоро» 2 комплекти  спеціального обладнання з видачі ID – паспортів громадян України для виконкому міської ради та 9 – для виконкомів районних у місті рад;

-  у 2017 році реалізуються заходи Програми розвитку нових технологій муніципального менеджменту в Центрі адміністративних послуг та його територіальних підрозділах на 2017- 2019 роки, впроваджено зручні сервіси для замовників послуг (СМС-повідомлення про результат послуги, електронна черга, віддалений попередній запис для візиту в Центр, інтерактивне опитування «Активний громадянин»; створено 3 робочих місця для прийому відвідувачів з вадами слуху, оснащених спеціальним обладнанням).

Сьогодні – ми вивчаємо думку криворіжців про рівень клієнтоцентричності цих  служб – що змінилось за рік?

Пропонуємо прийняти участь в анкетуванні:

Як користуватися?

Крок 1. Завантажити безкоштовно на мобільний пристрій додаток для зчитування QR-кодів

Крок 2. Відкрити даний додаток та відсканувати QR-код, після чого на екрані Вашого мобільного пристрою відобразиться зміст анкети для того, щоб Ви могли прийняти участь в опитуванні

Крок 3.  Заповнити анкету.

Шановні криворіжці!

Нам важлива Ваша оцінка, критика та пропозиції. Ми обов’язково врахуємо їх у своїй роботі.

Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]


 

19 червня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради