До уваги споживачів житлово-комунальних послуг міста Кривого Рогу
До уваги споживачів житлово-комунальних послуг
міста Кривого Рогу!
На сьогодні питання якісного надання житлово-комунальних послуг й захисту прав споживачів є найактуальнішими в роботі виконкому Криворізької міської ради.
Відповідно до розпорядження міського голови від 19.05.2014 №101-р «Про реалізацію актуальних пропозицій громадських організацій підприємців та громадськості міста Кривого Рогу», з метою активізації системної роботи з надання якісних послуг представникам територіальної громади, захисту їх прав та законних інтересів 12.06.2014 у Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» проведено день «гарячих» викликів з актуальних питань отримання послуг у сфері теплопостачання.
Учасниками засідання «круглого столу», проведеного в рамках дня «гарячих» викликів, було порушено низку питань, що стосуються оплати за отримані послуги з теплопостачання, якості надання послуг, відновлення благоустрою порушеного покриття, ізолювання трубопроводів теплопостачання. Участь у засіданні «круглого столу», брали директор КПТМ «Криворіжтепломережа» Мітін С.М., заступник директора КПТМ «Криворіжтепломережа» Качан О.М., надавачі житлово-комунальних послуг різних форм власності, суб’єкти господарювання.
З метою оперативного вирішення питань на місцях, керівниками підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг забезпечено виконання п. 4.1 рішення виконкому міськради від 09.01.2013 №1 «Про роботу зі зверненнями громадян у 2012 році», а саме: запроваджено додатковий щоденний особистий прийом громадян з 900 до 1100, понеділок (з 900 до 1200 та з 1700 до 1800 за винятком святкових і вихідних днів за адресою: пров. Дежньова, 9), запроваджено роботу телефонної «гарячої лінії» на підприємстві КПТМ «Криворіжтепломережа»: тел. (056)409-51-22).
19 червня 2014