ДАЙДЖЕСТ ДІДЖИТАЛ-МЕСЕДЖІВ
Створено: 2021-04-19 12:03:34Оновлено: 2021-04-19 12:11:34
Щотижня, ВАША DIGITAL «ВІЗА» продовжує стежити за діджитал новинами та знайомить з ними своїх читачів.
Головною подією стало підписання Президентом України Володимиром Зеленським закону, який закріплює на законодавчому рівні визначення е-паспорта і прирівнює його до фізичних аналогів. Закон № 1368-ІХ набирає чинності з 23 серпня 2021 року.
Закон дає змогу кожному українцю використовувати цифрові документи:
- під час подорожей залізницею або літаком у межах України;
- під час медичного обслуговування чи банківських операцій;
- для отримання адміністративних, готельних, телекомунікаційних, бібліотечних послуг та пошти;
- під час придбання товарів у магазині;
- для підтвердження особи на запит поліції та правоохоронних органів.
Як скористатися?
Для перевірки дійсності цифрових паспортів за допомогою застосунку Дія треба зчитувачем просканувати QR-код іншого користувача Дії, а саме:
- натиснути на іконку зчитувача у правому верхньому кутку;
- навести камеру смартфона на QR — паспорт перевіриться автоматично;
- застосунок сповістить Вас про результат перевірки.
- Важливо! Ви повинні бути підключені до Інтернету, інакше коди для перевірки не згенеруються.
Для підтвердження своєї особи за допомогою скануючого пристрою:
- пред’явіть цифровий паспорт із фото у Дії;
- натисніть на нього, щоб побачити QR/штрих код;
- коди можна зчитати сканером чи планшетом.
При підтвердженні особи з Дією Ваші персональні дані не передаються.
Для того, щоб поділитися копією паспорта в Дії потрібно:
- відкрити паспорт у Дії;
- натиснути на нього, щоб з'явився зворотний бік зі QR/штрих кодами;
- надати штрих код менеджеру для сканування;
- побачити сповіщення про підтвердження запиту, підтвердити його.
- Дія сформує цифрову копію паспорта з е-підписом Дії та передасть до системи запитувача.
А ще, з’явилась нова функція сповіщень в е-системі будівництва, яка захистить від незаконного використання документів.Тепер у е-системі будівництва атестовані особи отримуватимуть сповіщення на e-mail, коли їхні дані подаватимуть в органи ДАБК. Протягом п'яти днів буде можливість спростувати, що вони мають відношення до цієї забудови. Це автоматично зупинятиме реєстрацію документів. Для налаштування сповіщень фахівцям достатньо зайти в Єдину державну електронну систему будівництва під своїм електронним цифровим підписом та залишити свій контактний e-mail.
Цікаве! Мінцифрою анонсовано, що невдовзі в Дії будуть доступні нові податкові послуги для бізнесу. Скористатися зможуть ФОПи 1-3 групи без найманих працівників на спрощеній системі оподаткування.
Які можливості з'являться?
- задекларувати доходи
- сплатити податки та збори ФОП — єдиний податок (ЄП) та єдиний соціальний внесок (ЄСВ)
- отримати довідку про доходи та сплачені податки
- переглянути дані про стан розрахунків із бюджетом одразу в смартфоні.
Через Дію можна буде отримати сповіщення про прийняття декларації, граничні строки оплати, наявність податкових зобов’язань або заборгованості. Це дозволить уникнути штрафів та зекономить кошти підприємців.
А ще, очікуємо на е-акциз та е-марку, які суттєво спростять процес замовлення, обліку та сплати марок для виробників та експортерів. Кожен українець зможе перевірити справжність акцизної марки онлайн та миттєво повідомити про порушення.
І наостанок, Мінцифра у сфері адмінпослуг працює над:
- запуском ЦНАП нової формації — Центрів Дія
- розвитком мережі ЦНАП
- розширенням переліку послуг у ЦНАП
- моніторингом якості надання адміністративних послуг
- запуском Платформи Центрів Дія
- розвитком Гіда з державних послуг
А Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» вже приймає 435 послуг!
Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління
та чекайте на наступні дайджести від ВАШОЇ DIGITAL «ВІЗИ»
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
19 квітня 2021