Реформуємо адміністративні послуги разом!
В органах місцевого самоврядування Кривого Рогу вже третій рік триває потужна реформа адміністративних послуг. Головна її мета, визначена міським головою Вілкулом Ю.Г. – організація якісного обслуговування криворіжців, забезпечення доступності, комфортності в отриманні послуг публічної адміністрації.
В рамках реформи є вкрай важливим забезпечення ефективного зворотнього зв’язку влади з громадою. Рішенням виконкому міської ради від 14.03.2018 №122 було створено експертну комісію з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. До її складу увійшли експерти - депутати міської ради, делеговані усіма Постійними комісіями (Шаповалова Катерина Геннадіївна, Бабенко Ольга Володимирівна, Богатирьов Андрій Валерійович, Бурман Людмила Володимирівна, Попович Сергій Миколайович, Сова Світлана Миколаївна, Цюпа Юрій Олексійович, Шевченко Наталія Григорівна); представники громадськості у т.ч. підприємницької; науковці; службовці органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Вчора, під головуванням заступника міського голови Подоплєлової Н.Л., у Центрі адміністративних послуг «Віза» відбулося перше організаційне засідання експертної комісії.
На засіданні обговорювались питання стану реформи адміністративних, інших публічних послуг; існуючих викликів в її реалізації та перспектив задля підвищення якості, доступності та комфортності наших мешканців! Найбільшу зацікавленість члени експертної комісії виявили до вектору реформи адміністративних послуг через впровадження е-урядування та е-послуг.
За результатами засідання експертної комісії напрацьовано низку рекомендацій та висновків з активізації реформи системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. Насамперед, прискорення заходів із отримання повноважень Держгеокадастру; відпрацювання єдиних стандартів по наданню послуг, суб’єктами яких є виконкоми райрад, створення Прозорих офісів соціальних послуг; внесення пропозицій центральним органам державної виконавчої влади щодо дебюрократизації діючих нормативно-правових актів, які стримують розвиток підприємництва та створюють перешкоди громадянам-споживачам публічних послуг; необхідності прийняття на державному рівні технічного рішення по створенню сумісного реєстру для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг та державних реєстраторів; активізації впровадження е-урядування в сфері надання публічних послуг.
Ми реформуємо публічні послуги разом!
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Чекаємо на пропозиції від мешканців, суб’єктів господарювання:
Подоплєлова Н.Л. – голова експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу;
Романовська Н.І. – секретар експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу;
19 квітня 2018