ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520
Створено: 2021-02-19 13:12:24Оновлено: 2021-02-19 13:23:11
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
- Як працює Центр «Віза» під час карантину?
Поки на всій території України офіційно карантин продовжено до 30 квітня та задля забезпечення безперервного надання адміністративних, інших публічних послуг Центр «Віза» жодного дня не припиняв своєї роботи. Та все ж звичний графік прийому було трохи змінено. Так, в Головному офісі Центру «Віза» (пл.Молодіжна, 1) та його територіальних підрозділах з понеділка по п’ятницю (а у Головному офісі ще й у суботу, крім паспортних питань, видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів, державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу за скороченими процедурами) прийом адміністраторами замовників послуг здійснюється з 8.00 до 15.30, виключно за попереднім записом (у період карантину – з перервою на обід з 12.30 до 13.00 для вологого прибирання та дезінфекції). Також, було змінено графік прийому замовників послуг повноважними представниками підприємств, організацій, установ – надавачів послуг, який було затверджено рішенням виконкому Криворізької міської ради у січні цього року. Відтоді у четвер у Головному офісі Центру «Віза» присутні повноважні представники абсолютно всіх органів виконавчої влади та підприємств, надавачів комунальних послуг, які входять до складу Центру.
- Де у Кривому Розі можна отримати довідку про реєстрацію місця проживання?
З 2016 року за рішенням Криворізької міської ради, повноваження з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, а також з видачі довідок про реєстрацію місця проживання делеговано виконкомам районних у місті рад, а в них – створено сучасні та комфортні «офіси прописки», які знаходяться в кожному районі міста та входять до складу Центру адміністративних послуг «Віза». Прийом замовників послуг у «офісах прописки» здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням всіх карантинних обмежень та протиепідемічних заходів.
Звертаємо увагу! У Головному офісі Центру «Віза» (пл. Молодіжна, 1) та його територіальних підрозділах довідка про реєстрацію місця проживання НЕ НАДАЄТЬСЯ.
- Як у Центрі «Віза» під час карантину вклеїти фото у паспорт громадянина України при досягненні 25- та 45-ти річного віку?
На період дії карантину документи для вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-ти річного віку можливо подати незалежно від місця реєстрації особи. Особа має право звернутися Паспортного офісу Центру «Віза» чи до територіального підрозділу ДМС України за місцем звернення.
Для отримання послуги необхідно надати:
Послуга надається протягом 5-ти робочих днів і є безкоштовною.
Уклеювання фотокартки до паспорта громадянина України здійснюється після досягнення особою 25- чи 45-річного віку, не пізніше ніж як через 30 календарних днів після досягнення відповідного віку. Якщо особа протягом зазначеного часу не звернулась для отримання цієї адміністративної послуги, то паспорт такої особи вважається недійсним та підлягає обміну на паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.
Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» з дня оголошення карантину перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг зупиняється. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Тобто, жодні адміністративні заходи у зв’язку з несвоєчасним вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-, 45-річного віку у період карантину не застосовуються.
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛОЛІТА КІЙЛО
- Як зареєструватии ФОП онлайн?
Відповідаємо: Для цього потрібно перейти на портал державних послуг Дія за посиланням https://cutt.ly/oyV1fU8 та обрати опцію «Відкрити за 10 хвилин», після чого авторизуватися (зареєструватися) на сайті за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Далі потрібно заповнити необхідні дані та подати заяву.
Що потрібно для реєстрації нерухомого майна?
Відповідаємо: Для реєстрації прав на нерухоме майно потрібно звернутись до Центру адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради чи до його територіальних підрозділів.
З собою необхідно мати:
- документ, що посвідчує особу заявника (також необхідно знати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- квитанцію – документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що звільняє від його сплати (сплатити за послугу можна онлайн, оплата перевіряється за кодом квитанції через Державний сервіс перевірки квитанцій);
- документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно. У разі, коли в документах, що подаються для такої реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідного об’єкта, також подається технічний паспорт на такий об’єкт.
ДОВІДКОВО:
- при реєстрації земельної ділянки обов’язково потрібно знати її кадастровий номер;
- якщо заяву подає представник, його повноваження підтверджуються відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для керівників та підписантів юридичних осіб) або документом, що посвідчує його повноваження – свідоцтвом про народження (для законних представників – батьків), судовим рішенням або рішенням органу опіки та піклування (для опікунів та піклувальників), нотаріальною довіреністю.
- Чи можливо одночасно «ПРОПИСАТИСЯ» та «ВИПИСАТИСЯ» у Криворму Розі?
Відповідаємо: Так, це реально. Для цього необхідно звернутись до офісу «прописки» за адресою нового місця проживання: працівник відділу реєстрації місця проживання громадян проведе дві дії одночасно та самостійно направить повідомлення про «виписку» за попереднім місцем реєстрації.
Зробити це у Кривому Розі можна ПРОСТО, ДОСТУПНО та ЯКІСНО в сучасних та комфортних офісах «прописки», розташованих у кожному районі міста, за 15 хвилин протягом одного візиту!
19 лютого 2021