Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Міський голова дав доручення керівникам відповідних служб та установ забезпечувати вчасний та якісний розгляд кожного звернення, яке надійшло від громадян

Створено: 2012-01-19 08:13:17Оновлено:

18 січня відбулося засідання виконкому Криворізької міської ради, на якому було розглянуто 41 питання. З основного питання «Про роботу зі зверненнями громадян у 2011 році» доповідав начальник управління по роботі зі зверненнями громадян виконкому міськради Віктор Чорний.

Відзвітувавши про результати роботи із зазначеного питання протягом 2011 року, В.Чорний відзначив, що із загальної кількості звернень, що надійшли до виконкому міськради, а це 9103 звернення, 4115 – вирішено позитивно, що на 37,2 % більше ніж у 2010 році. На решту звернень надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Загалом за минулий рік у зверненнях, що надійшли до керівництва виконкому міськради, було порушено 10013 питань. Віктор Чорний зазначив, що як показує практика, чим більше позитивно вирішується питань, тим у подальшому збільшується їх кількість.

В організації роботи зі зверненнями громадян усе більше уваги приділяється зворотному зв’язку із заявником – йому надається можливість заповнити картку оцінки якості виконання звернення, взяти участь у комісійному його розгляді, якість виконання робіт перевіряється у телефонному режимі або з виїздом на місце.

Завдяки забезпеченню більш чіткого й вимогливого контролю за виконанням звернень громадян у 2011 році виконавську дисципліну покращено. Структурними підрозділами виконкому міськради у 2011 році термінів розгляду звернень порушено не було. Проте міський голова Юрій Вілкул відзначив деякі порушення щодо термінів виконання звернень, зокрема підприємств-надавачів послуг Дзержинського та Саксаганського районів. Однак , у порівнянні з 2010 роком, їх кількість значно скорочено.

Юрій Григорович Вілкул наголосив на тому, що пильна увага міської влади й надалі буде зосереджена на перевірках якості виконання звернень та надання достовірної інформації.

«Кожна посадова особа органів місцевого самоврядування, державні службовці, керівники підприємств та організацій міста мають забезпечувати вчасний та у повному обсязі - якісний розгляд кожного звернення. Тому, що за кожним зверненням стоїть людина, мешканець нашого міста який потребує допомоги і має її отримати», - наголосив міський голова.

(0564)92 13 03, [email protected]


© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради