Міська влада перевірятиме роботу ЖЕО частіше та пильніше
Під час засідання виконкому Криворізької міської ради, яке відбулося 18 січня, розглядалося питання щодо роботи керівництва ЖЕО міста зі зверненнями громадян. Як повідомив начальник відповідного управління Віктор Чорний кількість скарг на незадовільні дії працівників підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території, залишається достатньо високою.
За підсумками анкетування, що проводилося працівниками управління серед громадян, які звернулися на особистий прийом до керівництва виконкому міськради, установлено, що 45% мешканців міста попередньо зверталися до структурних підрозділів виконкому міськради, 32% - до виконкомів районних у місті рад, 12 % - до підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території, і лише 11% - безпосередньо до підприємств-надавачів послуг. Зі слів громадян, вони не вірять, що там можна позитивно вирішити свої питання.
Більшість громадян на особисті прийоми до керівників підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території звертається з метою отримання довідок, а не з питань ремонту чи інших послуг, хоча саме підприємства-надавачі послуг вирішують і повинні вирішувати питання, порушені у зверненнях, а виконком міськради здійснює контроль за термінами виконання та вирішенням порушених у зверненнях питань.
Для більш оперативного вирішення проблем мешканців у всіх виконкомах районних у місті рад створено «прямі» телефони на зразок «прямого телефону» міського голови, започатковано роботу телефонних «гарячих ліній» у всіх підприємствах, що надають послуги з утримання житла та прибудинкових територій.
Завдяки цим формам роботи мешканці можуть більш оперативно вирішувати свої нагальні питання, отримати конкретні відповіді щодо шляхів і термінів розв’язання певних проблем.
Міський голова Юрій Вілкул відзначив, що на 2012 рік складено і затверджено графік перевірок структурних підрозділів виконкому міськради, виконкомів районних у місті рад, підприємств міста з питань організації роботи зі зверненнями громадян, який розміщено на офіційному веб-сайті виконкому міськради. Найбільше уваги буде приділено перевіркам підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території та їхніх дільниць. Аналіз роботи керівників ЖЕО зі зверненнями громадян відтепер буде здійснюватися щомісяця. Цю роботу вже розпочато. «Керівникам підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території необхідно вжити негайних заходів до посилення уваги до розгляду заяв і скарг громадян. Начальникам ЖЕО відсидітися не вдасться. Якщо буде бездушне відношення, формальні відписки, то ставитимемо інших працівників», - зауважив міський голова Юрій Вілкул.
ДОВІДКА:
Телефонних «гарячих ліній» КП «ЖЕО»:
КП «ЖЕО» № 8 - 409-25-89
КП «ЖЕО» № 14- 36-86-60
КП «ЖЕО» № 20 -26-15-89
КП «ЖЕО» № 31 - 53-50-06
КП «ЖЕО» № 35 - 404-58-00
КП «ЖЕО» № 45 -407-26-30
(0564)92 13 03, [email protected]
За підсумками анкетування, що проводилося працівниками управління серед громадян, які звернулися на особистий прийом до керівництва виконкому міськради, установлено, що 45% мешканців міста попередньо зверталися до структурних підрозділів виконкому міськради, 32% - до виконкомів районних у місті рад, 12 % - до підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території, і лише 11% - безпосередньо до підприємств-надавачів послуг. Зі слів громадян, вони не вірять, що там можна позитивно вирішити свої питання.
Більшість громадян на особисті прийоми до керівників підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території звертається з метою отримання довідок, а не з питань ремонту чи інших послуг, хоча саме підприємства-надавачі послуг вирішують і повинні вирішувати питання, порушені у зверненнях, а виконком міськради здійснює контроль за термінами виконання та вирішенням порушених у зверненнях питань.
Для більш оперативного вирішення проблем мешканців у всіх виконкомах районних у місті рад створено «прямі» телефони на зразок «прямого телефону» міського голови, започатковано роботу телефонних «гарячих ліній» у всіх підприємствах, що надають послуги з утримання житла та прибудинкових територій.
Завдяки цим формам роботи мешканці можуть більш оперативно вирішувати свої нагальні питання, отримати конкретні відповіді щодо шляхів і термінів розв’язання певних проблем.
Міський голова Юрій Вілкул відзначив, що на 2012 рік складено і затверджено графік перевірок структурних підрозділів виконкому міськради, виконкомів районних у місті рад, підприємств міста з питань організації роботи зі зверненнями громадян, який розміщено на офіційному веб-сайті виконкому міськради. Найбільше уваги буде приділено перевіркам підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території та їхніх дільниць. Аналіз роботи керівників ЖЕО зі зверненнями громадян відтепер буде здійснюватися щомісяця. Цю роботу вже розпочато. «Керівникам підприємств, що надають послуги з утримання житла та прибудинкової території необхідно вжити негайних заходів до посилення уваги до розгляду заяв і скарг громадян. Начальникам ЖЕО відсидітися не вдасться. Якщо буде бездушне відношення, формальні відписки, то ставитимемо інших працівників», - зауважив міський голова Юрій Вілкул.
ДОВІДКА:
Телефонних «гарячих ліній» КП «ЖЕО»:
КП «ЖЕО» № 8 - 409-25-89
КП «ЖЕО» № 14- 36-86-60
КП «ЖЕО» № 20 -26-15-89
КП «ЖЕО» № 31 - 53-50-06
КП «ЖЕО» № 35 - 404-58-00
КП «ЖЕО» № 45 -407-26-30
(0564)92 13 03, [email protected]