ЯКІ ДОКУМЕНТИ, ВИДАНІ ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ, ЗНАДОБЛЯТЬСЯ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОСТІ?
Створено: 2018-12-18 15:59:36Оновлено: 2018-12-18 16:00:56
Органи державної реєстрації актів цивільного стану фіксують основні події в житті кожної людини, як то: народження, одруження та смерть. Тому не дивно, що документи, видані цими органами потрібні навіть в такій відділеній галузі, як реєстрація нерухомості та бізнесу. Часто до виконкому Криворізької міської ради звертаються криворіжці, яким для надання тої чи іншої реєстраційної послуги необхідно надати документи, видані органами ДРАЦСу.
В сфері реєстрації нерухомості можуть бути необхідні: свідоцтво про народження, свідоцтво про одруження та свідоцтво про розлучення:
- Основним документом дитини, що не досягла 14 років залишається свідоцтво про народження. Воно одночасно виступає документом, що посвідчує особу дитини, а також документом, що підтверджує повноваження її законних представників – батьків.
- Якщо нерухомість була набута до шлюбу, а після одруження наречений чи наречена вирішують взяти прізвище своєї другої половини, виникає ситуація, коли документи на житло виписані на одне прізвище, а власник вже носить інше. Пов’язати між собою власника та власність при реєстрації допоможе свідоцтво про одруження, в якому зазначається старе та нове прізвище.
- Зворотня ситуація виникає у випадку розлучення та зміни прізвища в наслідок нього. Якщо нерухомість набувалася під час шлюбу, в документах на неї зафіксована особа зі старим прізвищем. І звернувшись після розлучення по реєстрацію прав, особа зможе пояснити зміну, надавши свідоцтво про розлучення, в якому зазначаються старе та нове прізвище.
При реєстрації у сфері бізнесу доволі часто до виконкому Криворізької міської ради звертаються громадяни після смерті родичів, які були зареєстровані як фізичні особи-підприємці або були засновниками (учасниками) юридичних осіб, з необхідністю припинити їх діяльність як підприємців або учасників юридичних осіб. Як бути у цій ситуації роз’яснює управління з питань реєстрації.
Для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у зв’язку з її смертю, спадкоємцю необхідно надати тільки ксерокопію свідоцтва про смерть фізичної особи-підприємця.
Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (крім товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, а саме зміни засновника (учасника), керівником суб’єкта господарювання подаються такі документи:
- реєстраційна заява;
- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження;
- документ про сплату адміністративного збору;
- статут в новій редакції;
- ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи засновника (учасника).
Ми налаштовані на Ваш успіх!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; тел. 90-51-53;
e-mail: [email protected]
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 129;
Покровський район, вул. Шурупова, 2, каб. 113 ;
Саксаганський район, вул.Володимира Великого 32, каб.119;
Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 102;
Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44;
Інгулецький район, проспект Південний, 1;
Інгулецький район, вул. Гірників, 19, каб.11
18 грудня 2018