Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»): чому потрібно бути в курсі наших новин?

Створено: 2021-11-18 15:02:57Оновлено: 2021-11-18 15:06:48

Вектор розвитку Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради зумовлений децентралізацією та реформуванням процесу надання адміністративних, інших публічних послуг, а завдяки підтримці Криворізької міської влади активно впроваджуються цифрові інструменти комунікації та модернізуються сервіси, що дозволяють забезпечити комфортні умови для обслуговування громадян з будь-яких питань.

 

Саме тому, на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») https://viza.kr.gov.ua/#/ створений розділ «Новини», в якому щоденно висвітлюється найактуальніша інформація про зміни в чинному законодавстві, щодо адміністративних послуг, порядок та алгоритм дій для отримання послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії»), впроваджені сервіси та новації діджиталізації у сфері надання послуг, коментарі та роз’яснення суб’єктів надання послуг та багато іншого.

Тому  - #Будь_в_Центрі_поДІЙ!

 

Разом з тим, ми постійно аналізуємо звернення наших замовників послуг через впроваджені сервіси зворотного зв’язку:

  • «Гаряча» лінія Центру «Віза» («Центр Дії») 0-800-500-459
  • електронна пошта ([email protected])
  • Контакт центр 1520
  • відгуки та листи, що надходять через сторінки вебпорталу «Візи» розділу «Зворотній зв'язок»
  • оцінка якості послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії») на сторінці «Ваш контроль»
  • краудсорсинг проєкт «Моя DIGITAL Віза»
  • інтерактивний сервіс «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН»
  • відгуки, що надходять через сервіс оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в ЦНАП, запровадженого з жовтня поточного року Мінцифрою
  • анкети «таємних» клієнтів
  • та побажання або критику при особистих візитах на обслуговування до адміністраторів.

 

До речі, для зручності наших замовників послуг ми створили сторінку «Запитання та відповіді» в розділі «Зворотній зв’язок» на вебпорталі «Візи», де розміщуємо відповіді на найбільш поширені запитання.

Нам вкрай важлива думка кожного і ми завжди вдосконалюємось завдяки Вам, наші замовники, тому - #Приймай_Участь - ДІЙ!

 

Також, нагадаємо, що ефективними помічниками в режимі доступу 24/7, окрім вебпорталу Центру «Віза» («Центр Дії») є мобільні застосунки: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація до Центру адміністративних послуг «Віза», а також чат-бот е-реєстрації на послуги в популярних месенджерах Viber та Telegram.

 Зображення QR-кодів з посиланнями на сервіси розміщені у Центрі «Віза» («Центр Дії») та його територіальних підрозділах.

До речі, дані помічники є особливо актуальні у період посилених карантинних обмежень, адже прийом замовників послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється виключно за попередньою реєстрацією до електронної черги.

Тому - #Завантажуй,_Скануй – ДІЙ!

 

Звертаємо увагу, що користування цифровими інструментами Центру «Віза» («Центр Дії») є безкоштовним, а для користування послугою достатньо мати смартфон.

 

 

Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління!

З ТУРБОТОЮ ПРО КОЖНОГО,

ВАШ ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»)!

 

Контакти Центру «Віза» («Центр Дії»):
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: 
[email protected],

  https://viza.kr.gov.ua/

18 листопада 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради