ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»): чому потрібно бути в курсі наших новин?
Створено: 2021-11-18 15:02:57Оновлено: 2021-11-18 15:06:48
Вектор розвитку Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради зумовлений децентралізацією та реформуванням процесу надання адміністративних, інших публічних послуг, а завдяки підтримці Криворізької міської влади активно впроваджуються цифрові інструменти комунікації та модернізуються сервіси, що дозволяють забезпечити комфортні умови для обслуговування громадян з будь-яких питань.
Саме тому, на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») https://viza.kr.gov.ua/#/ створений розділ «Новини», в якому щоденно висвітлюється найактуальніша інформація про зміни в чинному законодавстві, щодо адміністративних послуг, порядок та алгоритм дій для отримання послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії»), впроваджені сервіси та новації діджиталізації у сфері надання послуг, коментарі та роз’яснення суб’єктів надання послуг та багато іншого.
Тому - #Будь_в_Центрі_поДІЙ!
Разом з тим, ми постійно аналізуємо звернення наших замовників послуг через впроваджені сервіси зворотного зв’язку:
- «Гаряча» лінія Центру «Віза» («Центр Дії») 0-800-500-459
- електронна пошта ([email protected])
- Контакт центр 1520
- відгуки та листи, що надходять через сторінки вебпорталу «Візи» розділу «Зворотній зв'язок»
- оцінка якості послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії») на сторінці «Ваш контроль»
- краудсорсинг проєкт «Моя DIGITAL Віза»
- інтерактивний сервіс «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН»
- відгуки, що надходять через сервіс оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в ЦНАП, запровадженого з жовтня поточного року Мінцифрою
- анкети «таємних» клієнтів
- та побажання або критику при особистих візитах на обслуговування до адміністраторів.
До речі, для зручності наших замовників послуг ми створили сторінку «Запитання та відповіді» в розділі «Зворотній зв’язок» на вебпорталі «Візи», де розміщуємо відповіді на найбільш поширені запитання.
Нам вкрай важлива думка кожного і ми завжди вдосконалюємось завдяки Вам, наші замовники, тому - #Приймай_Участь - ДІЙ!
Також, нагадаємо, що ефективними помічниками в режимі доступу 24/7, окрім вебпорталу Центру «Віза» («Центр Дії») є мобільні застосунки: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація до Центру адміністративних послуг «Віза», а також чат-бот е-реєстрації на послуги в популярних месенджерах Viber та Telegram.
Зображення QR-кодів з посиланнями на сервіси розміщені у Центрі «Віза» («Центр Дії») та його територіальних підрозділах.
До речі, дані помічники є особливо актуальні у період посилених карантинних обмежень, адже прийом замовників послуг в Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється виключно за попередньою реєстрацією до електронної черги.
Тому - #Завантажуй,_Скануй – ДІЙ!
Звертаємо увагу, що користування цифровими інструментами Центру «Віза» («Центр Дії») є безкоштовним, а для користування послугою достатньо мати смартфон.
Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління!
З ТУРБОТОЮ ПРО КОЖНОГО,
ВАШ ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»)!
Контакти Центру «Віза» («Центр Дії»):
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
18 листопада 2021