Як оцінюють якість обслуговування у Центрі «Віза» («Центр Дії») наші замовники послуг
Створено: 2024-09-18 16:19:21Оновлено: 2024-09-18 16:26:52
Зворотній зв’язок від замовників послуг - обов’язкова складова процесу обслуговування у Центрі «Віза» («Центр Дії»), що дає можливість вдосконалювати роботу, запроваджувати нові послуги, а також виявляти та виправляти недоліки у роботі.
Оцінити якість обслуговування наші відвідувачі можуть:
- відсканувавши QR-коди, розміщені на робочих місцях адміністраторів;
- залишивши відгук на вебпорталі Центру у розділі «Зворотній зв’язок» або у книзі відгуків та пропозицій.
За даними дашборду із результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю адмінпослуг в центрах, що ведеться Мінцифри та розміщений на Платформі Дія Центрів, рівень задоволенності замовників послуг Центру «Віза» у 2024 році складає 92,5% (загальноукраїнський показник - 94,3%, а по Дніпропетровській області – 84,7%). Цей показник динамічний і змінюється щодня.
Серед ключових переваг, які називають відвідувачі, — привітність і готовність персоналу допомогти у вирішенні будь-яких питань, сучасні технології та швидкість обслуговування. Багато замовників також високо оцінили зручність онлайн-сервісів, які значно спрощують процедуру отримання необхідних документів і дозволяють уникати зайвих черг.
Ваші відгуки та побажання є для нас важливими, адже разом ми будуємо кращий сервіс для кожного!
18 вересня 2024