ЮРІЙ ВІЛКУЛ: «1520 spilkuisia.kr.gov.ua КОНТАКТ-Є!»
Створено: 2020-09-18 11:40:12Оновлено: 2020-09-18 13:14:00
Проєкт «Контакт-центр м. Кривий Ріг» - проєкт Юрія Вілкула, проєкт спільних зусиль Криворізької міської ради – це дійсно так! Дехто в соцмережах подейкує – «передвиборчі перегони!» На противагу цьому- нагадуємо вже про запроваджені раніше виконкомом міської ради проєкти: Криворізького ресурсного центра, «Ваша Digital «Віза», Електронної системи оцінки якості, у тому числі послуг, Е-консультації, Є-Малятко, ID-14, Соціальної картки криворіжця в роботі Е-кабінет криворіжця і ще багато чого цікавого і сучасного.
За 2 тижні тестової роботи з мешканцями, органами самоорганізації населення, громадськими організаціями, депутатами районних у місті рад прийнято вже 1000 заявок, у тому числі понад 800 за телефонами 1520, 4991520 (безкоштовні для мешканців), 200 на сервіс spilkuisia.kr.gov.ua та через мобільний додаток в смартфонах.
Приємно, що криворіжці вже почали нас впізнавати та оцінювати: ми одержали перші подяки і професійні поради, які відразу взяли в роботу (з розробниками програмного продукту наполегливо відпрацьовуємо технічні збої реєстрації в особистих кабінетах сервісу, у тому числі через браузер, фейсбук, тощо).
Наші дописувачі позитивно оцінили мапу з визначенням локальності проблем та бажають бачити зміст всіх звернень-зауважень, але ми не маємо створювати «конфлікт» з законодавством про персональні дані. Турбує криворіжців – а чи прийматимуться звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»? – звісно, так! І відповідно до Закону .
А тепер про основні «виклики» мешканців
Більше 60% з них стосується сфери житлово-комунального господарства – робота управителів, благоустрій, підготовка до нового опалювального періоду, дитячі майданчики, опале листя, вивіз сміття, асфальтування, зовнішнє освітлення, тощо. І це зрозуміло.
Отже давайте розберемося по порядку.
Наприклад, з 07 вересня 2020 (І день тестової роботи Контакт-центру з мешканцями) ми одержали 270 заявок з питання незадовільної, на погляд мешканців, роботи управителів (не ремонтують козирки під’їздів, шви, дахи, під’їзди, асфальтове покриття, не прибирають опале листя, не роблять дезінфекції, неякісно готують багатоквартирні будинки до зими, тощо). Всі знають, що відносини мешканців з управителями будуються на договірних умовах: кошти --> послуга --> контроль. Аналіз боргів за комунальними платежами управителям по цих будинках, де проживають наші заявники, говорить про слідуюче: станом на 01.09.2020 їх накопичилось аж 11 млн. грн. Отже треба розрахуватися з боргами, або одержати послугу! Далі – заявники скаржаться що рахунки управителів «захмарні», а послуги неповні або неякісні. А чому ж не контролюєте будинком через домовий комітет або інші органи самоорганізації населення якість послуг, наприклад, і через систему підписання актів виконаних робіт. Контроль стимулює якість!
Асфальтування шляхів, у тому числі внутрішньоквартальних, тротуарів. Незважаючи на те, що з початку року виконано робіт з асфальтування по місту на майже на 160 млн.грн. (205 тис. кв.м.), і не помітити цього неможливо, заявок на асфальтування ще багато.
Кожну з них опрацьовуємо, але виконуються лише ті, які передбачено бюджетом 2020 року, нажаль. Інші приймають для опрацювання на наступний період.
Слушні і потребують якісного виконання заявки по вивозу сміття, ремонту дитячих майданчиків, прибирання опалого листя, аварійних дерев, ремонту зовнішнього освітлення – і ці питання на контролі.
Перевозки громадським транспортом – пік заявок відбувся 15 вересня (порушення графіків, черги на зупинках, дотримання маскового режиму). Опрацьовуємо кожну, але маєм усвідомлювати - карантин, хоч і адаптивний, вимагає певних застережень і обмежень та і у 2-3 рази збільшити кількість транспортних засобів - неможливо.
Медицина – криворіжці звертаються про допомогу з тестування на COVID-19 у зв’язку з плановим лікуванням – і це лікарі мають робити. Переглядати графіки прийому мешканців лікарями, особливо «вузькими спеціалістами» - треба аби не було скупчення людей перед їх кабінетами. А порядок переоформлення декларацій з сімейними лікарями, у разі кадрових змін в амбулаторіях і поліклініках, – роз’яснимо.
Окремі багатодітні мами звертаються з приводу неодержання соцдопомоги на дітей захищених програмою «Реалізації державної та місцевої політики поліпшення становища дітей, молоді, жінок і сім’ї у м. Кривому Розі на 2017-2022 роки». У цьому році для криворізьких багатодітних сімей виплачено допомоги в сумі майже 10 млн.грн. Але ті, хто ще не одержав її – не здали самі ж, на жаль, заяви та документи, у тому числі з пропискою своїх дітей. До речі, сучасні офіси прописки є у кожному районі міста.
500-гривневі компенсації сім’ям за послуги водо-, теплопостачання цей проєкт в місті працює з 2016 року, хоча тоді також його називали передвиборчим.
За цей час з бюджету на ці цілі соцзахистом населення спрямовано 274,3 млн. грн. Криворіжці телефонують з приводу – коли одержать по 500 грн.? Роз’яснюємо, 500 грн. не видаються «на руки» - їх направляють на рахунки підприємств-надавачів послуг (КП «Кривбасводоканал», КПТМ «Криворіжтепломережа», АТ «Криворізька теплоцентраль, відомче житло ОСББ, ЖБК, управителі), на компенсацію за витрати конкретних криворіжців.
А деякі заявники питають: де можна одержати виплати до виборів? Згідно з чинним законодавством такі виплати непередбачені і ніколи не проводились!
Приємно, що криворіжці – активні громадяни! Серед заявок – багато і пропозицій. Як от голова громадської організації «ІнТерни» Ірина Сатановська. Її пропозиції щодо створення реабілітаційних центрів для дітей з ДЦП, нервових розладів на базі терцентрів соціального обслуговування пенсіонерів, опрацьовується департаментом соцполітики та управлінням охорони здоров’я.
Це складне питання і організаційно, і фінансово. А тому потрібен час. А от пропозиція гр. Ольги Янюк щодо єдиного дня звітів за показниками лічильників газо-, водо-, енергопостачання – бо це зручно мешканцям – направлене підприємствам-надавачам цих послуг – чекаємо від них позитивного реагування.
Пропозицій від мешканців багато, вони, в основному, слушні і всі опрацьовуються.
Простий і зручний Контакт-центр м. Кривий Ріг працює у взаємодії з 130 виконавцями заявок. Ми розуміємо, що ефективність роботи Центру в результатах виконання заявок, а тому будуємо систему чіткого контролю і моніторингу.
Ми чекаємо пропозицій мешканців, реагуємо на критику і готові до співпраці!
18 вересня 2020