Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Що робити криворіжцям у разі втрати Державного акту на земельну ділянку?

Створено: 2017-09-18 14:41:58Оновлено: 2017-09-18 14:43:23

Виконавчий комітет Криворізької міської ради стоїть на захисті прав мешканців міста та доводить до відома землекористувачів корисну інформацію.

Діючим законодавством не передбачено отримання дублікату державного акту на право власності чи постійного користування земельною ділянкою у випадку його втрати або зіпсування. Це пов’язано, зокрема, зі змінами в законодавчих актах, ліквідацією відповідних органів, створенням Державного земельного кадастру.

Криворіжцям не варто панікувати! Наразі запроваджено нові правила реєстрації земельних ділянок та прав на них.

На теперішній час за результатами проведеної державної реєстрації права власності на земельну ділянку, мешканці нашого міста отримують Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Так, якщо Ви втратили, пошкодили чи зіпсували державний акт на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, реєстрація яких була проведена до 1 січня 2013 року, необхідно:

1) отримати у відповідному відділі Держгеокадастру за місцем знаходження земельної ділянки, копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта;

2) подати оголошення про втрату документа у друкованих засобах масової інформації міського або обласного значення (наприклад, у місцевій газеті).

Крім того, для того щоб зареєструвати права на земельну ділянку, потрібно отримати витяг із Державного земельного кадастру у відповідному відділі Держгеокадастру.

Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, в тому числі її кадастровий номер. Присвоєння кадастрового номеру свідчить про те, що інформацію про земельну ділянку і Ваше право на неї внесено до кадастрової системи, що запобігає випадкам шахрайських посягань на нерухомість.

Вимога щодо отримання витягу з Державного земельного кадастру поширюється і на випадки, коли державний акт про право власності наявний, але в ньому відсутній кадастровий номер земельної ділянки.

Звертаємо увагу, присвоєння кадастрового номера не є завершальною стадією реєстрації речових прав на земельну ділянку.

Власнику або землекористувачу необхідно звернутися з попередньо отриманими документами  до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів для державної реєстрації свого права.

Нагадуємо, що за дорученням Криворізького міського голови Вілкула Юрія Григоровича мережу офісів з прийому документів на реєстрацію збільшено з 1 (як було в міському управлінні юстиції) до 9 (в органах місцевого самоврядування).

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34; e-mail: [email protected].


 

 

18 вересня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради