ТЕСТУЄМО НОВИЙ Е-СЕРВІС `КОНТАКТ-ЦЕНТР`
Створено: 2020-08-18 13:10:22Оновлено: 2020-08-18 13:20:28
З 12 серпня у Кривому Розі у тестовому режимі стартував один з проєктів міського голови Юрія Вілкула - е-сервіс "КОНТАКТ-ЦЕНТР".
Це інноваційний інструмент для ефективної організації роботи із заявками громадян, вирішення яких належить до компетенції місцевої влади. Е-сервіс простий і зручний у використанні та створений для спрощення спілкування мешканців та міського голови.
Яким чином, пізніше, можливо буде звернутися до Контакт-центру?Мешканці можуть звернутися за телефоном і засобами електронного зв’язку. Особливістю даного е-сервісу є те, що заявки створюються в он-лайн режимі та автоматично направляються до виконавців, які виконують заявку у терміни встановлені Регламентом, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 22.07.2020 №339 "Про затвердження Регламенту Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних заявок мешканців міста". Для забезпечення зворотного зв’язку з мешканцями системою передбачена можливість завантажувати фото- та документальні матеріали, які підтверджують їх виконання.
До тестування системи Контакт-центру залучено понад 120 виконавців, які на даний час опановують програмне забезпечення та відпрацьовують технологію роботи з заявками містян.
Незабаром ми відкриємо можливість протестувати сервіс мешканцям. Це дозволить нам почути ваші думки про сильні та слабкі сторони сервісу, доопрацювати його з урахуванням ваших побажань.
18 серпня 2020