Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Висока якість послуг, показник ефективної роботи

Створено: 2014-07-18 13:52:00Оновлено: 2014-07-18 13:57:10

Висока якість послуг, показник ефективної роботи"

 «На сьогоднішній день тимчасове вимкнення водопостачання або електроенергії викликає певний дискомфорт в повсякденному житті людини. В той же час незначні відхилення в графіках вивезення відходів менш помітні, на перший погляд, але не менш важливі за своєю суттю. Своєчасне та в повному обсязі вивезення побутових відходів – запорука необхідного санітарно-гігієнічного стану довкілля, що в умовах такого великого міста, як Кривий Ріг, є вкрай важливим аспектом комфортного життя населення. ТОВ «Екоспецтранс» багато років мінімізує будь-який негативний вплив відходів на навколишнє середовище докладаючи значні зусилля для безперебійного процесу надання послуг. Сьогодні ми із впевненістю можемо заявляти, що послуги, які ми надаємо мешканцям міста досить високої якості. Такі результати досягаються за рахунок ефективної інноваційної роботи та постійного вдосконалення технологічного процесу. Ми не зупиняємось в прагненні до досконалості навіть в досить складні часи сьогодення. Наші слова підтверджуються мінімальними поодинокими скаргами, а частіше, пропозиціями від населення. Відповідно, якість наших послуг може оцінити кожен і в будь-який час.

Для більшого уявлення про обсяги проведеної роботи протягом останніх декількох тижнів, наводимо основні показники якісної та кількісної оцінки, які затверджені профільними органами державної влади України.

За зазначений період, силами підприємства було вивезено 59 176 м3 побутових відходів з 680 місць розташування контейнерів для збору відходів. 48 543 м3 відходів було вивезено з території багатоповерхових будинків, та 10 633 м3 з території одноповерхового приватного сектору. Постійно ведеться ефективна та оперативна робота щодо вивезення великогабаритних та ремонтних відходів, які, зазвичай, накопичуються біля контейнерів в місцях їх розміщення. Станом на сьогодні з початку поточного місяця вивезено 6 246 м3 таких відходів. Також значну увагу приділяємо контролю над виникненням та своєчасній ліквідації стихійних звалиш відходів, які виникають через несумлінне поводження з відходами окремих мешканців. Протягом зазначеного періоду працівниками підприємства було ліквідовано 3 стихійних звалища загальним об’ємом 27 м3. Продовжується реалізація програми роздільного збирання відходів, як вторинної сировини і за поточний місяць зібрано та передано на подальшу вторинну переробку 22,6 м3 сировини.

Постійно ведеться робота по ремонту або повному відновленню огороджень місць розташування контейнерів для збору відходів. Протягом двох тижнів було відновлено частково зруйноване огородження відповідної території за адресою вул. Мухіної, 9; та повністю впорядковано територію по вул. Світлова, 1.

Велику увагу фахівці підприємства приділяють роботі з обслуговування населення та комерційних підприємств та організацій міста. Ефективно функціонують декілька каналів двостороннього зв’язку зі споживачами наших послуг:

  • гаряча лінія (телефон: 401-12-06) – приймає оперативну інформацію щодо будь-яких проблем із вивезенням і накопиченням різного роду побутових відходів;
  • офіційний веб-сайт компанії, де кожен відвідувач може залишити скаргу, пропозицію стосовно роботи підприємства або отримати вичерпну відповідь на питання в галузі поводження з відходами, які його цікавлять;
  • кожної п’ятниці проводиться консультативна робота нашими працівниками в «Муніципальному центрі послуг» в приміщенні Криворізької міської ради;

Фахівці нашої компанії відкриті для діалогу і готові в будь-якій ситуації, разом із споживачами, знайти взаємовигідний компромісний варіант вирішення всіх питань, які можуть виникати стосовно надання послуг з вивезення відходів, нарахування оплати за послуги або надання, затверджених чинним законодавством пільг. Протягом минулих двох тижнів липня працівниками абонентського відділу було надано 63 відповіді на письмові звернення громадян та здійснено прийом близько 150 абонентів в центральному офісі підприємства. З метою мінімізації заборгованості населення контролерами було рознесено 6 543 повідомлення по стан заборгованості з проханням ліквідувати її в найближчі терміни.

Зі своєї сторони ми бачимо наше місто екологічно чистим та безпечним для наших нащадків, та зобов’язуємось докладати максимум зусиль в питаннях подальшого вдосконалення якості наших послуг. Щиро віримо в успіх реалізації наших планів за плідної підтримки діючих програм небайдужими мешканцями рідного міста.

Окрему увагу жителів міста звертаємо на необхідність своєчасної та повної оплати за надані послуги з вивезення відходів, що безпосередньо впливає на ефективність господарської діяльності підприємства та, відповідно, і на якість послуг.

18 липня 2014

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради