«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне
Створено: 2020-05-18 15:21:46Оновлено: 2020-05-18 15:25:05
У період карантину неабияким попитом користується «Гаряча» лінія Центру «Віза» 0-800-500-459, якою з початку року опрацьовано майже 6 000 звернень, під час карантину кількість вхідних дзвінків збільшилась майже в тричі. Сьогодні надаємо відповіді на такі «топові» запитання:
- Як отримати соціальну допомогу малозабезпеченій сім'ї?
Допомога малозабезпеченій сім'ї призначається і виплачується у грошовій формі сім'ям, які мають середньомісячний сукупний дохід, нижчий від гарантованого прожиткового мінімуму для сім'ї:
|
з 01.01.2020 |
з 01.07.2020 |
з 01.12.2020 |
для працездатних осіб |
525,50 |
549,25 |
567,50 |
для осіб, які втратили працездатність та осіб з інвалідністю |
1638,00 |
1712,00 |
1769,00 |
для дітей віком до 6 років |
1512,15 |
2416,70 |
2497,30 |
для дітей віком від 6 до 18 років |
1885,30 |
3013,40 |
3113,50 |
від 18 до 23 років, якщо дитина навчається за денною формою навчання |
1786,70 |
2856,10 |
2951,00 |
Допомога призначається у розмірі різниці між гарантованим прожитковим мінімумом для сім'ї та її середньомісячним сукупним доходом.
Допомога НЕ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ коли:
- працездатні члени сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у закладах освіти, протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги (крім тих, які в установленому порядку визнані безробітними; осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж шести років; осіб, які доглядають за особами з інвалідністю I групи або дітьми з інвалідністю віком до 18 років, за особами з інвалідністю II групи внаслідок психічного розладу, а також за особами, які досягли 80-річного віку; фізичних осіб, які надають соціальні послуги);
- сім'я здає у найм або оренду житлове приміщення або його частину; має дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо;
- члени сім'ї працюють без оформлення трудових відносин;
- особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням допомоги здійснили купівлю квартири (будинку), транспортного засобу тощо на суму, що перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;
- сім'я має у власності чи володінні друге житлове приміщення і загальна площа всього житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю;
- сім'я має у володінні більше одного транспортного засобу.
Контакти управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад:
- Металургійний район: пр. Металургів, буд.16, тел.097-39-20-336.
- Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, буд.16, тел. (056)440-60-74, 068-18-81-010.
- Покровський район: вул. Ватутіна, буд.37в, тел. 098-18-10-107; 098-18-10-117.
- Інгулецький район:
пр. Південний, буд. 1, тел. (0564)94-71-61; 94-71-71; 94-71-62, 096-04-38-568;
пр. Перемоги, буд. 45, кв. 179, тел. 067-91-47-657.
- -Саксаганський район: вул. Соф’ї Перовської, буд.16а, тел. (056)440-17-42; (0564)94-72-42.
- Тернівський район: вул. Ухтомського, буд. 23, тел. 097-50-33-528; 067-43-36-786.
- Центрально-Міський район: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, тел. (0564)90-08-26; 067-77-73-560; 050-48-88-945.
- Як замовити послугу «Втрата близької людини»?
Отримуючи послугу за життєвою ситуацією «ВТРАТА БЛИЗЬКОЇ ЛЮДИНИ», замовники мають можливість одночасно оформити документи для отримання допомоги на поховання, свідоцтво про смерть, припинення підприємницької діяльності, реєстрацію права власності на нерухомість, зняти з реєстрації місця проживання померлу особу, припинити нарахування на рахунки для запобігання виникнення боргів за житлово-комунальні послуги, а також нарахування й виплати державних соціальних допомог та пільг.
Для подачі документів через Центр «Віза» Вам потрібно попередньо зателефонувати на «Гарячу» лінію 0-800-500-459 щодо визначення дати та часу візиту, з метою упередження скупченості людей під час прийому, підійти в визначений час, дотримуючись обмежувальних заходів (захисна маска, рукавички) та подати документи.
Ознайомитись з переліком документів, завантажити заяву по даній послузі можна на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua/ в розділі «Послуги» на сторінці «Комплексні послуги».
- !!! Звертаємо увагу замовників послуг у сфері будівництва!
Нажаль по зверненням, які надійшли дистанційно, відзначається значна кількість відмов у наданні послуг. Як ми вже інформували раніше це пов’язано з такими системними помилками наших замовників послуг, як наприклад: бланк заяви не відповідає встановленому законодавством, не всі поля правильно заповнені або ж у наданих документах зазначені невірні дані.
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративних послуг, а також вимоги до них наведено в інформаційних картках, бланки заяв та зразки їх заповнення розміщені на нашому вебпорталі http://viza.kr.gov.ua/ в розділі «Послуги» на сторінці «Дозволи, погодження, декларації».
- Як дистанційно звернутись до Пенсійного фонду України?
Потрібно терміново звернутись до Пенсійного фонду аби отримати необхідну інформацію? – Ми покроково розкажемо як це легко й швидко зробити.
Все, що Вам потрібно, – це телефон, планшет або комп’ютер з підключенням до мережі Інтернет.
З їх допомогою заходимо на сайт Пенсійного фонду України pfu.gov.ua.
У верхньому полі головної сторінки знаходиться рубрика «Для громадськості». Після натискання на неї обираємо категорію «Звернення громадян», а в ній розділ «Електронне звернення». Система одразу запропонує заповнити аплікаційну форму електронного звернення.
Увага! При заповненні аплікаційної форми необхідно вказати контактні та персональні дані, описати суть питання у графі «Повідомлення».
До заповненої форми є можливість додати копії документів чи заяву: над полем «Ваше повідомлення» знаходяться опція «Оберіть файл», натиснувши на яку можна обрати та прикріпити електронні документи (файли). Формати документів перелічені біля вищезазначеної опції, наприклад: скан-копії у форматі pdf, фотографії – у jpg, звернення – у Word тощо.
Перед відправленням повідомлення біля поля «Погоджуюсь на обробку даних» обов’язково потрібно поставити позначку щодо згоди на обробки вказаних даних.
Після цього натискаємо кнопку «Відправити» – і повідомлення потрапляє на електронну пошту [email protected] Пенсійного фонду України. Усі звернення будуть опрацьовані фахівцями Фонду і в установлений законом термін Вам буде надано відповідь.
Також надіслати електронне звернення можна через вебпортал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ та мобільний додаток, який встановлюється на телефон.
Контакти відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управлінь обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у м. Кривому Розі:
- Довгинцівський - вул. Ярослава Мудрого, 85а, тел. 0564-94-71-51, 068-769-64-71;
- Інгулецький - пр. Південний,1, тел. 0564-94-71-47, 098-569-47-16;
- Металургійний - вул. Степана Тільги, 20, тел. 0564-94-71-46, 068-891-88-80;
- Покровський - вул. Ватутіна, 37в, тел. 067-626-24-52, 067-626-24-58;
- Тернівський - вул. С. Колачевського,133, тел. 067-626-24-53;
- Саксаганський - вул. Покровська, 17а, тел. 067-501-85-97;
- Центрально-Міський - вул. П.Калнишевського,1а, тел. 067-501-82-93.
Бережіть себе – будьте здорові!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
18 травня 2020