Ю.Вілкул: «Підвищення культури обслуговування і покращення якості надання послу повинно бути пріоритетним напрямком в роботі працівників житлово-комунального господарства»
Ю.Вілкул поздоровив працівників галузі з професійним святом та висловив побажання щодо постійного підвищення культури обслуговування і покращення якості надання послуг. Міський голова відзначив, що у діяльності фахівців цієї галузі немає дрібних питань – є лише першочергові завдання, від вирішення яких залежить комфорт і гарний настрій жителів Кривого Рогу, їх упевненість у завтрашньому дні.
Сьогодні система житлово-комунального господарства вимагає серйозних змін, які обов’язково відбудуться. У програмі реформування цієї сфери буде зроблений акцент на технічне переоснащення галузі. Запланована серйозна робота не лише на муніципальному, але і на обласному рівнях. Її результатом, в першу чергу, стане підвищення якості обслуговування людей.
- Я сподіваюся, що знання і досвід фахівців, які працюють в даній галузі, допоможуть розв’язати завдання, що стоять перед нами, для подальшого розвитку рідного міста. Існуючі проблеми в цій сфері будуть успішно вирішені лише спільними зусиллями. Я вас завіряю, що міська влада зі свого боку зробить все можливе для відновлення і оновлення основних фондів міського комунального господарства. Ми повинні прагнути до того, щоб кожен житель Кривого Рогу відчував високий професіоналізм і бездоганну якість послуг, які надаються, - підкреслив міський голова.
ДОВІДКА:
У 2011 році витрати на житлово-комунальне господарство передбачені в бюджеті міста в сумі 80,7 млн.грн., що майже в два рази більше показника 2010 року.
На ремонти й утримання доріг виділення коштів збільшено на 50% – з 35 млн.грн. до 49 млн.грн.
На ремонт житлового фонду і ремонти покрівель в бюджеті закладено 8,1 мільйона грн. Це в два рази більше показників бюджету 2010 року.
На озеленення міста, ліквідацію сухостою, благоустрій парків і скверів виділено 17 млн.грн. – в 2 рази більше, ніж в 2010 році.
(0564)92 13 03, [email protected]