СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ МЕШКАНЦІВ МІСТА
Створено: 2022-02-18 10:34:45Оновлено: 2022-02-18 10:36:42
КОМЕНТУЄ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІНЕСА БЛАГУН
Чи передбачено у 2022 році надання матеріальної допомоги з міського бюджету учасникам бойових дій на території інших держав, який порядок її отримання?
Програмою соціального захисту окремих категорій мешканців міста Кривого Рогу у 2022 році передбачені кошти на соціальну підтримку воїнів-інтернаціоналістів, зокрема на виплату одноразової матеріальної допомоги учасникам бойових дій в Афганістані та на території інших держав у розмірі 5000,0 грн.
Виплата матеріальної допомоги розпочнеться з березня поточного року і триватиме до кінця року.
Оформити матеріальну допомогу можна, звернувшись до управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад за місцем своєї реєстрації. Прийом заяв районними управліннями праці та соціального захисту населення здійснюватиметься до 01 грудня.
Чи зберігаються пільги на оплату житлово-комунальних послуг ліквідаторам аварії на ЧАЕС, вдовам ліквідаторів тощо, якщо вони мешкають в ОСББ?
Знижка (пільга) надається на оплату послуг за користування житлом (квартирна плата, плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг (централізоване постачання та водовідведення холодної води, тепло- та електропостачання, природний газ (в тому числі послуги з транспортування, розподілу та постачання) вивезення побутових відходів, на придбання твердого палива та скрапленого газу.
Пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаються у готівковій або безготівковій формі, на придбання твердого палива і скрапленого газу – один раз на рік у готівковій формі.
Виплата пільг у безготівковій формі здійснюється шляхом перерахування коштів до АТ «Ощадбанк».
Перерахування коштів з рахунка для виплати пільг на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг здійснюється АТ «Ощадбанк» на підставі укладених з ними договорів. При цьому перерахування коштів за послуги здійснюється у такій послідовності:
- постачання теплової енергії,
- постачання та розподіл природного газу або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення,
- централізоване водопостачання та водовідведення,
- постачання та розподіл електричної енергії,
- постачання та розподіл природного газу,
- поводження з побутовими відходами,
- послуги з управління багатоквартирним будинком.
Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги (витрати) шляхом подання відповідної заяви районному управлінню праці та соціального захисту населення.
За заявою пільговика у якій зазначаються виплатні реквізити, виплата пільги може здійснюватися у готівковій формі.
КОМЕНТУЄ НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ ОЛЕГ БІДНЯК
Який термін гарантійного ремонту побутової техніки?
Від купівлі неякісного товару не застрахований ніхто. Часто актуальними для споживачів є питання щодо строків проведення гарантійних ремонтів побутової техніки, що вийшла з ладу. Знання споживачами своїх прав дасть можливість не тільки уникнути конфліктних ситуацій, а й досягти позитивного результату. При виявленні у придбаному товарі недоліків споживач має право насамперед звернутися з вимогою про усунення недоліків.
З вимогою про здійснення гарантійного ремонту споживач має право звернутися за своїм вибором до: магазину, сервісного центру, виробника.
При прийманні товару на ремонт споживачеві має бути виданий відповідний документ (квитанція про прийом на ремонт, акт прийому товару і т.п.). При цьому до підписання цього документу зверніть увагу на наступне:
- в акті прийому має бути описаний стан товару, наявні механічні ушкодження, зовнішній вигляд і т.п., в іншому разі ви не зможете довести, що працівники сервісу додали вашому товару подряпини чи потертості;
- уважно читайте те, що написано дрібними літерами! Особливу увагу зверніть на строки проведення ремонту.
За законом ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача. Таке ваше заперечення дасть вам право на стягнення неустойки за прострочення ремонту товару, починаючи з 15-го дня, у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочення ремонту.
Права споживача при отриманні послуг неналежної якості
У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
- безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
- відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
- відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
- реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) – протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі (послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її прийняття, споживач зобов’язаний повідомити виконавцеві не пізніше трьох діб після їх виявлення.
Крім того повідомляємо, що 21.02.2022 з 14.00 до 16.00 начальник відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому буде надавати консультації в режимі реального часу в Контакт-центрі м. Кривого Рогу. За коротким номером 15-20, або (056) 499-15-20 можна отримувати відповіді на актуальні питання споживачів.
18 лютого 2022