Для зручності криворіжців: Мер Костянтин Павлов домовився з представництвом Мін`юсту та Нотаріальною палатою про створення зручних та доступних умов для криворіжців у сфері надання нотаріальних послуг
Створено: 2021-02-18 15:19:11Оновлено: 2021-02-18 15:23:31
Найближчим часом жителям Кривого Рогу, які звертатимуться до державних або приватних нотаріусів, не потрібно буде витрачати час для отримання довідки про реєстрацію місця проживання.
У рамках підписаного міським головою Костянтином Павловим Меморандуму з начальником Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та головою Відділення Нотаріальної палати України в Дніпропетровській області, сторони домовились про оформлення певних документів для криворіжців за спрощеною процедурою.
Нотаріуси державних нотаріальних контор та приватні нотаріуси Криворізького міського нотаріального округу зможуть отримувати інформацію про зареєстроване місце проживання громадян безпосередньо з Реєстру територіальної громади міста Кривого Рогу.
Мер Костянтин Павлов підкреслив: «Це – черговий крок до спрощення надання адмінпослуг для жителів міста. Ми прагнемо максимально мінімізувати бюрократичні перешкоди і зробити так, щоб наші мешканці отримували потрібні їм муніципальні та адміністративні послуги – якісно, швидко та без паперової тяганини. Такий принцип роботи нашого центру адмінпослуг «Віза» і ми впроваджуємо його у всі сфери життя. Зокрема, у нас успішно реалізуються проєкти, за якими криворіжці отримують послуги одним пакетом. Їх у нас вже 9. Крім того, ми відкрили у кожному районі сучасні територіальні та паспортні офіси центру «Віза», створюємо так звані «Прозорі офіси» для надання соціальних послуг. Працюємо задля комфорту та зручності криворіжців!».
Іван Лєгостаєв, начальник Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції зазначив: «Дуже приємно приїздити до вашого міста, тому що у Кривому не на папері проводиться робота з покращення адмінпослуг. У вас один із найкращих в Україні Центрів адміністративних послуг. Міська влада дійсно переймається цим питанням і робить так, щоб люди отримували всі послуги зручно та якісно. Підписаний сьогодні меморандум дозволить ще більше спростити надання адмінпослуг, отримувати мешканцям більш об’єктивну, швидку та достовірну інформацію. І особливо приємно, що як зазначив міський голова, для громадян ця послуга буде надаватися безкоштовно!».
Кривий Ріг - одне з перших міст України, що запровадило електронний Реєстр територіальної громади. Якщо у 2018 році було 60 ліцензованих користувачів, то вже у 2021 році розширено технічні можливості та надано доступ до Реєстру управлінням праці соціального захисту виконкомам райрад, міському департаменту соцполітики. Всього – 102 користувачам.
18 лютого 2021