РЕПОРТАЖ З ОФІСІВ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКРАДИ
Створено: 2019-02-18 16:00:57Оновлено: 2019-02-18 16:07:44
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради – це колектив досвідчених державних реєстраторів нерухомості та бізнесу, кожен з яких пройшов суворий конкурсний відбір у виконкомі Криворізької міськради, а за рівнем свої знань та навичок відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим чинним законодавством.
Для реєстрації нерухомості та бізнесу в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу працює 14 Офісів послуг:
- 8 фронт-офісів;
- 2 бек-офіси;
- 2 «Мобільних офіси;
- 2 «Мобільних кейс-офіси».
Про сумлінну та плідну працю свідчить позитивна статистика. Мешканці, суб’єкти господарювання Кривого Рогу обирають саме нас – акредитований суб’єкт реєстрації виконком Крвиорізької міськради!
За початок 2019 року вже створено 503 суб’єктів господарювання, з них ФОП 425 та юридичних осіб 78. У середньому, за день роботи реєстраторів бізнесу кількість тільки новостворених суб’єктів господарювання сягає понад 20, не рахуючи надання консультацій – понад 30.
Тільки з початку року, криворізькими реєстраторами нерухомості надано послуги 1215 заявникам, серед послуг: реєстрація права власності на нерухомість; реєстрація оренди землі; внесення змін в уже наявні зареєстровані відомості і таке інше.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
18 лютого 2019