СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ «НОВИХ КРИВОРІЖЦІВ» ОНЛАЙН
Створено: 2019-12-17 16:40:06Оновлено: 2019-12-17 16:44:38
(Коментує департамент соціальної політики виконкому міськради)
У місті забезпечується реалізація рівних прав та можливостей для усіх мешканців. Не є винятком і внутрішньо переміщені особи - «нові криворіжці». З метою економії часу вони мають можливість звернутися за соціальним захистом не виходячи з дому 24 години на добу та сім днів на тиждень.
Пропонуємо ознайомитися з електронними сервісами соціального спрямування для внутрішньо переміщених осіб:
1. Портал державних послуг – (https://igov.gov.ua):
Рубрика «Внутрішньо переміщені особи»
1. Призначення (подовження) щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам на наступний шестимісячний строк.
2. Переоформлення довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи у зв’язку зі зміною інформації про заявника з можливістю одночасного оформлення щомісячної адресної допомоги
3. Повідомлення уповноваженого органу (за місцем отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи) про зміну адреси фактичного проживання
4. Повідомлення уповноваженого органу (за місцем отримання довідки ВПО) про наявність змін в інформації, що може впливати на призначення грошової допомоги (зміна составу сім’ї, працевлаштування працездатних членів сім’ї і тому інше)
5. Надання консультації щодо причини припинення виплати щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам
6. Надання консультації Управлінням соціального захисту населення, що стосується внутрішньо переміщених осіб
7. Зняття з обліку внутрішньо переміщеної особи (з припиненням виплати грошової допомоги, якщо вона була оформлена)
Також, у рубриці «Соціальний захист» можна подати документи для призначення державних соціальних допомог.
2. Вебпортал Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua):
1. Отримання інформації, накопиченої в базах даних персоніфікованого обліку.
2. Здійснення контролю за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих).
3. Отримання відомостей з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо.
4. Подання заяви – запиту на попереднє замовлення паперових документів: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів).
Ідентифікація заявника на всіх електронних ресурсах можлива за допомогою:
- електронного цифрового підпису,
- BankID.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Отримати електронний цифровий підпис можна звернувшись до будь-якого акредитованого сервісу сертифікації ключів (Державна податкова служба України, банки тощо).
Тож, Е-послуги – це просто, зручно і швидко.
Ми працюємо для мешканців міста щоденно
(крім вихідних та святкових днів)
за адресою: пл. Молодіжна, буд. 1, Центр адміністративних послуг «Віза»
з 9.00 год. до 16.00 год.
і завжди готові до співпраці.
Контактні телефони департаменту соціальної політики:
тел. (0564)74-72-77, 097-027-26-24
17 грудня 2019